یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

1402.01.30

دیروز سوار یه ماشین شدم

این راننده اینقد باحال بود

یادم باشه جریانشو بنویسم 

تا اینجا سال از خودم راضیم،  دارم یاد میگیرم کجا سکوت کنم.. 

1402.01.28

من از اون آدمای محو هستم

از اونا ک اگه سالها تو محل کارم یا خونه امون رفت و آمد کنی

شاید اصلا منو نبینی 

میگی چرا؟ 

چرا باید خودمو به کسی ک نه من باهاش کار دارم نه اون با من 

نشون بدم

فکر نکنید ک کارمند جز هستما

من مدیر داخلی هستم و کل مجموعه رو میچرخونم 

اما دوست ندارم جلو چشم باشم

روزها صدام در نمیاد

میشینم پشت میزم کارامو میکنم

تلفن هامو میکنم پیگیری هامو میکنم

کارا رو راه میندازم


1402.01.27

درست حدس زدید

من یه آدم حرص درار بداخلاقم

یه آدم عقل کل ک همه چی رو خودش میدونه و همه چی رو پیش بینی میکرده

از همون آدما ک تا یه اتفاقی میفته میگه 

منکه گفته بودم اینجوری میشه

اما از نظر من دقیقا همینه 

همیشه هشدار میدم همیشه میگم ک اینجوری میشه اما خب بقیه کار خودشون رو میکنن و وقتی افتادن تو چاه میگن اه توام ک همیشه همینو میگی

اما نمیگن ک گوش ندادن

از اون آدما ک فکر میکنید چقد سرد و مغرورن ک حتی جواب سلام نمیدن

دقیقا از همونا

اما گفتن خیلی چیزا ضرورتی نداره وقتی کسی گوش نمیده چرا باید بگم؟ 

پس نمیگم و در دل به احمق بودنتون و پیش بینی نتایج کارهاتون فکر میکنم و خیلی موارد حرص میخورم

و میشه همون ک میدونستم اینجوری میشه


از نظر من اتفاق افتادن خیلی چیزا منطقیه

فهم خیلی چیزا واضحه

و خیلی آدما به خودشون زحمت فهمیدن و فکر کردن نمیدن

و احمقی بیش نیستن


بله من همین قدر آدم چندشی هستم

و این ک بقیه به خودشون زحمت کشف و فکر و جستجو رو نمیدن

و سعی میکنن خنگ باقی بمونن 

هرروز منو عصبی تر میکنه

خب یه همچین دختری نه برای پسرا نه برای هیچ کسی جذاب نیست

البته ک از من یه پوکر فیس میبینید فقط

یه آدم بی احساس سرد

و فقط این همه خشم و عصبانیت در درونمه

ک روزی با حمله قلبی به پایان میرسه

---—------------------------------

در نتیجه همین آدم میدونه باید ترس هاشو بزاره کنار

میدونه با تمرین راننده میشه

حتی ریشه ترسش هم کشف کرده 


چیزی ک دیگران به ذهنشون هم نمیرسه 

پس این دم دستی ها رو به من نگید ک خنده داره