یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

1402.11.22

وقتی پذیرش خیلی چیزای  دیگه هم رسیده

کسایی که 6 ساله داری باهاشون کار میکنی رو نمیتونی تغییر بدی، نظم پدیر نیستن، استاندارهاتون با هم فرق داره

تو شبیه آدمایی میشی که هرروز باهاشون در ارتباطی 

واقعا نمیخوام اینقد لولم پایین باشه

وقت عوض کردن اطرافیانه

نظم بیشتر

اهمیت و توجه بیشتر

درآمد بالاتر

منطقه کاری بالاتر 

سطح فکر بالاتر 

دعوا و تنش کمتر

حتی ظاهر بهتر 

به نظرم دیگه باید تغییر کنه

1402.11.22

فکر میکنم وقت پدیرش هرچیزی که برسه وقتی سرراهت قرار بگیره چشم بسته قبول میکنی

یه روز رفتم آرایشگاه و فرشته گفت یکی از دوستام گفته یه مربی خوب آوردن باشگاه پیام اگه به حدنصاب برسه شروع میکنن

میای بریم و الان دو سال و نیمه که میرم باشگاه ....

یه روز تو رختکن باشگاه یکی گفت میرم پیش دکتر خرسندی برای رژیم 13 کیلو کم کردم و منی که همیشه میگفتم میدونم برای چی چاق شدم رفتم سرچ کردم و زنگ زدم دکتر و فرداش رفتم و الان یه هفتس که رژیم میگیرم 

هیچ وقت فکر نمیکردم بدون نون یا برنج سیر بشم 

اینقدر میخوردم که درحد ترکیدن بودم 

ولع سیری ناپدیرمن تمومی نداشت 

اما امشب سوسیس با سیب زمینی سرخ کرده برای بقیه پختم و حتی ناخونک نزدم ....



زمان هر چیزی میرسه....

1402.11.22

امروز فهمیدم که یکی رو میخوام برام پدر باشه 

اما همیشه برای همه مادر بودم ....