یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

1402.02.23

گفتن اگه. حجاب رعایت نکنید

چون مجموعه دولتی هست نمیشه پلمپ کنیم

اما ورزش بانوان رو تعطیل میکنیم


و این در خالی هست ک 

تنیس آقایون در فضای باز با شلوارک موردی نداره

1402.2.6

6 اردیبهشت اینو نوشتم و انتظارم این بود ک تکمیلش کنم ولی همین قدر موند .....
و امروز که منتشر میکنم 16 خرداد هست



این چند وقته خیلی فکر کردم از این زندگی چی میخوام... 

تو تعطیلات عید فهمیدم ک چیزی ک بهم معنا میده،  کاره... 

و این خیلی بده

چون همیشه توانایی کار نخواهد بود و من در اون حالت قطعا دچار احساس پوچی میشم و این افتضاحه.... 

فکر کرپم چرا کارمو عوض نمیکنم با این همه اعصاب خوردی... 

چون آزادی عمل دارم

آقا بالاسر ندارم،  دستور بده ندارم ولی خب بازخواست کننده دارما

اعتمادی ک بهم هست

ساعت کاری مناسب ک نمیخواد صبح زود پاشم

محیطی ک باعث رشد شخصیتی میشه و...  

1402.02.05

خب راجع به راننده تاکسی 

اینقد برای همه تعریف کردم لوس شد

دیگه اینجا دستم نمیره بنویسم

—-------------------------------

موضوع بعدی  این که سه رو ز از تولدم گذشت و وارد 37 سالگی شدم

الان ک میشینم و از دور نگاه میکنم چه آدم تو مخی هستم

همه سوپرایزهامو بهم زدم 

با بداخلاقی

بعد تشکرم نکردم

حقش بود برادرمو بغل میکردم و کلی ازش تشکر میکردم

اگه کسی منو دوست داشته باشه خیلی دوسم داره ک این تو مخ رو تحمل میکنه


فهمیدم شهودم بالاست

اما تو مرحله بعدی باید یاد بگیرم چجوری ازش استفاده کنم