یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

1402.07.10

تنها چیژی ک حالمو خوب میکنه بارونه

امروز پر از بغض بودم

وقتی فهمیدم دوباره سرکار دست تنها میشم بد از بدتر شد

خدایا بهم قدرت بده اوضاع رو عوض کنم


نمیتونستم پاشم برم خونه

نمیدونستم دلم چی میخواد

راه افتادم تو خیابون ببه یکی از دوستام پیام دادم بریم قهوه بخوریم گفت امشب نیستم

رفتم کمی آجیل خریدم

پیاده راه افتادم سمت مترو 

خیابون تاریک بود

هنذغری گذاشتم تو گوشم 

گریه کردم

خوندم

مترو سوار شدم بین راه پیاده شدم نیم ساعتی تو ایستگاه نشستم 

واقعا حالم نوب نبود

مامانم ک زنگ زد فهمیدم دیگه دیر شد

قطار ک اومد دیگه سوار شدم اونور ک پیاده شدم دو تا قطره خورد رو صورتم 

خنده بود ک اومد رو لیم.... 

1402.07.10

مریم تنها همکارم بود که رفت هنوزم دلم پیششه

غصم شد 

تنها شدم 

1402.07.10

مریم تنها همکارم بود که رفت هنوزم دلم پیششه

غصم شد 

تنها شدم