یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

95.07.28

دیشب دوباره بحث شد 

دوباره سرپول

من باید مامانمو به درآمد برسونم باید 

باید بفهمه مامان من نمیتونه تحملش کنه داره بهش لطف میکنه

باید بفهمه بابا نیست باید بفهمه الان هیج ارزشی نداره  و داریم بهش احترام میزاریم باید بفهمه پول که نداره اخلاق که نداره به قول خودش چلاق که هست میتونیم تنهاش بذاریم بفهمه نمیتونه تنهایی هیچ گهی بخوره 

وقتی داد زد بمیرم از دستت راحت شم تو دلم گفتم بمیر گفتم بخوابی بیدار نشی میدونم که میری جهنم 

شد یه بار با ما هم خوش اخلاق باشی 

چرا پیش فامیل چرا پیش دوست میشی یه آدم دیگه 

چرا فقط خوش اخلاقیلتو میبینن 

چرا ما خوش اخلاقیتو نمیبینیم 

خدایاااااااااااااااا کاش مامانم میذاشت تنهاش بزاریم 

خونه میگرفتم میرفتیم بمونه پیش همونا که باهاشون میگه میخنده 

وقتی جایی میریم تو ماشین اینقد بد میگه اینقد بگو مگو میکنه اینقد رو مخ همه هست کافیه برسه دم خونه طرف میشه یکی دیگه لبخند از رو لبش نمیفته 

این چلاق شدنت آه ماست کاش میمردی ....


95.07.24

حرفی که خیلی وقته تو گلوم گیر کرده به مامانم گفتم 

بغلم کرد و کلی گریه کرد 

گفت تورو خدا نگو تنم لرزید - هیچی نگو

نمیتونم دیگه تحمل کنم 

واقعا غیر قابل تحمل شده 

چرا نمیفهمه دیگه هیچ  ارزشی نداره 

آرزوی مرگشو دارم داره همه رو اذیت میکنه همه رو .....

هر چی بهش میگی فقط فریاد میزنه 

اینقد داد بزن تا جونت دربیاد

95.07.22

مهدیه نمیدونم چرا یادت میره

پسرا چیزی به جز نیاز جنسی نیستن

لطفا محبت نکن 

لیاقت ندارن

تو رو خدا بی محلیاشون یادت نره 

هر وقت اومدن دنبالت میدونی که محتاج ...... شدن 

تو رو خدا یادت نره

پسر = نیاز جنسی

همین!