یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

1402.01.28

من از اون آدمای محو هستم

از اونا ک اگه سالها تو محل کارم یا خونه امون رفت و آمد کنی

شاید اصلا منو نبینی 

میگی چرا؟ 

چرا باید خودمو به کسی ک نه من باهاش کار دارم نه اون با من 

نشون بدم

فکر نکنید ک کارمند جز هستما

من مدیر داخلی هستم و کل مجموعه رو میچرخونم 

اما دوست ندارم جلو چشم باشم

روزها صدام در نمیاد

میشینم پشت میزم کارامو میکنم

تلفن هامو میکنم پیگیری هامو میکنم

کارا رو راه میندازم


نظرات 1 + ارسال نظر
تراویس بیکل شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:44 ق.ظ https://travisbickle1.blogsky.com

جون
خانم مدیر کارمندت بشیم؟

تو پیر شدی دیگه
من جوون لازم دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد