یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

13 فروردین 1401

شب آخر تعطیلات عیده

فردا هم روز اول ماه رمضون!

منم دو روزه سرماخورده افتادم

اینقد سردرد و آبریزش بینی و اشک دارم ک کلافه شدم

اونایی ک میگفتین از ما خبر نمیگیری از من خبر میگیرید حالا ک افتادم تو خونه؟

چند وقته دلم یه دوست میخواد از اونا ک بعد از ظهر بعد از کار بهم زنگ بزنیم سیر تا پیاز رو تعریف کنیم

غیبت کنیم

بخندیم

گریه کنیم

یه روز حال نداشتیم تعریف کنیم از هم ناراحت نشبم

درونگرایی من و درک کنه 

با همین اخلاقم حال کنه

از اینکه از کارم میگم ناراحت نشه 

جالب اینجاست شوهرشم با ماست یه سره از کارش یگه اما من بگم حوصله اشو سر میبرم حالش بد میشه