یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

زیباترین قسم

نه تو می مانی و نه اندوه
و نه هیچیک از مردم این آبادی...
به حباب نگران لب یک رود قسم،
و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،
غصه هم می گذرد،
آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...
لحظه ها عریانند.
به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز.
 
سهراب

یادداشت هشتاد و دوم

امروز بعد از کار رفتم پیش یکی از دوستام

میخواستم هر چه سریعتر به خونه برسم

تو ایستگاه اتوبوس وایستاده بودم یه تاکسی از چند کیلومتری هی چراغ زد یهو جلوی پام ترمز کرد

شیشه رو داد پایین گفت کجا میرید

گفتم متروی ....

گفت بیا بالا

دودل بودم اما میخواستم سریع برسم

سوار شدم اومدم در عقبو باز کنم گفت نه بیا جلو

منم رفتم

گفت از متروی ... کجا میری ؟؟

- آزادی

- از اونجا کجا میری ؟؟

- خوب خونمون

- اینجا محل کارته ؟؟

- نه

- خوب اینجا چیکار میکنی ؟؟

- خوب کار داشتم

- ببخشید

رانندگی نمیکرد که در حال مسابقه دادن و لایی کشیدن بود

- من میزارمت متروی ... 1 ایستگاه پایین تره

- ممنون آقا لطف میکنید

در حال مسابقه دادن ضبطم زیاد میکنه خودشم باهاش میخونه گوشیشم زنگ میزنه

صدای ضبطو کم میکنه اما با طرف داد می زنه و حرف میزنه

منم دارم با دوستم میحرفم اما هر دو فقط صدای راننده رو میشنویم مجبور میشم قطع کنم

دوستم میگه تنهایی تو تاکسی

خوب چرا سوار شدی

خوب گفتم زود برسم دیگه

- میخوای برسونمت آزادی

- نه ممنون

- کرایه نمیگیرما

- تا همین جا هم لطف کردید آقا

 کرایتون چقدر میشه

- هر چی دادید اصلا هیچی نده

- نه آقا بفرمایید چقدر تقدیم کنم

- خوب تا اینجا میشه 500 تومن

در حالی که پلیس بالای سرمون بود و هی اشاره میکرد از ماشین پریدم بیرون


یادداشت هشتاد و یکم

دیشب ما رو شمردن !!!!

.

.

.

اینم یه عکس از برف 2 شب پیش ..... چقدر سرد بوووووووووود



همیشه فکر میکردم قدم زدن تو هوای بارونی لذت بخشه

اما این چند روزه اینقدر بارون اومد

بارونی که نمیشد بدون چتر رفت زیرش ( به اندازه تمام عمرم از چتر استفاده کردم )

که تازه فهمیدم قدم زدن تو هوای برفی چه لذتی داره

.

.

.

هوا تاریک شده باشه

یواش یواش برف شروع به باریدن کنه

دونه های برفی که میخورن رو صورتت و با گرمای وجود تو آب میشن