یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

1402.06.29

چرا هر کی بهش نزدیک میشم میگه حوصله رابطه جدی رو ندارم؟ 

البته دروغه

رابطه جدی با من منظورشه

1402.06.25

یادم اومد اولین بار که از دوست پسرم کمک خواستم

با چشمای گریون بهش زنگ زدم اونم گفت بیا فلان ایستگاه مترو

منو برد تو پارک و..... 

بعدم پلیس ریخت تو پارک من و ول کرد یکی دیگه اومد سراغم

چرا ولش نکردم؟ 


عه الان یادم اومد از آخری هم با چشمای گریون کمک خواستم اونم گفت بیا فلان ایسنگاه رفتیم پارک و دست زد به سینه هام

روز اول! 

تو پارک! 

اونم ول نکردم.... 


1402.06.24

الان تورنتو ساعت نزدیک 6 شبه

تا این موقع شب ایران بیدار موندم که پشتیبانی سمینار اونجا رو داشته باسم

حس قربانی بوذن دارم

که چرا من ایجام اونا اونجا

دارم فکر میمنم

به جز آزادی پوشش و....  که اینجا به خاطر خانواده حفظ میشه

چی منو نگه داشته

حتی اگه اینجام آزاد بشه

من نمیتونم هر چیزی ک دوست دارم بپوشم،  برقصم،  با دوستام مهمونی بگیرم.... 

واقعا اینا نیازه..