یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

1402.10.26

انگار هرچی اینور اونور میکنم باید اینجا رو رها کنم 

دلم زندگی مستقل میخواد 

صبح که میخوام کارمو شروع کنم بشینم پشت میز خودم روبروی یه پنجره باشه 

نقاشی کنم نقاشی کنم نقاشی کنم 

آهنگ گوش بدم 
برقصم 
این کار دیگه مال من نیست....

1402.10.24

همیشه به کارایی که دوست دارم انجام بدم فکر میکنم 

آواز خوندن و رقصیدن یکی از همیشگی هاس....

1402.10.24

صبح که داشتم میرفتم سرکار 

تو این فکر بودم که چقدر منظره خونت، کوچه، مسیری که باید هرروز طی کنی مهمه 

اگه زیبا باشه و بهت انرژی بده کل روزتو میسازه 

مال منکه دیواره، جادس ، شلوغیه ....

همیشه دوست داشتم پشت پنجره ام پر از درخت باشه

اگر بخوام محل زندگیمو تغییر بدم حتما بهش فکر میکنم