یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

1402.04.21

 یه روزایی از ماه برای غر زدنه، برای افسرده بودنه، برای ول ول گشتن و وقت حروم کردنه، برای اززندگی ناامیدبودنه، برای حوصله هیچ کس و هیچ چیز رو نداشتنه

برای گریه کردنه، برای گیردادن به عالم و آدمه، برای مقصردونستن همه در سرنوشت فعلیته و برای هر فار منفی ای  که فکرشو میکنی


شاید ربطش بدیم به هورمون های پریودی، میخوام بگم که کاملا درسته 

اولا که این تایم درماه برای آقایون هم وجود داره 

اگر قبول دارن ک هیچ اگر قبول ندارن هم خودشون باخت کردن چون این فرصت درهر ماه براشون وجودداره میتونن استفاده کنن

اصلا تا منفی نباشه مثبت بهت نمیچسبه و معنیشو نمیفهمی 


من شاید یه سالی هست که خیلی دقیق و با عمق درکش کردم اولین فاز های منفی وخیلی کوچیک ک میاد سراغم اول تقویم رو چک میکنم 

الته به خانوما بگم که یه نرم افزار خوب ایرونی هست به نام " ایمپو" اینقد خوبه

علاوه بر یادآوری هایی که داره 

پیام های قشنگ قشنگ میفرستاده 

خودشم بهت میگه نگران نباش این روزا میگذره 



بگذریم.....

میخواستم بگم از وقتی این مورد رو پذیرفتم  این روزها هم راحتترمیگذره

وعزیزم

شل کن، غربزن، افسرده باش
اینا لازمه روزهای بعدی هست که با انرژی باشی و بتونی قشنگیهای زندگی  رو ببینی

1402.04.16

دوست دارم اینقد تو کارم  شناخته شده و کار بلد باشم که کارفرماها برای داشتنم تلاش کنن

پولدار بشم  زیاااد 

سرمایه گذاری کنم

تو تجارت تک باشم

خدایی فقط کارکردن و موفقیت هاش حالمو خوب میکنه

منو میترسونن از اینکه پیر بشی کسی اطرافت نیست

ترس داره؟ 

الانم کسی نیست 

خودمم و خودم

تازه پیر شدنم و تنهایی رو الان دارم میبینم 

بابام

پیر و تنهاست.... 

1402.04.16

دوست دارم یه خونه داشته باشم که حتی آدرسشم خاص باشه

مثل رضا کیانیان که میگه خونمون رو کوچه ی بهشته