یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

95.08.08

دیشب چیز خیلی جالبی از همکارم شنیدم 

اینکه اخلاقم عوض شده و اینقد خوشحال و پرانرژی هستم 

پشت سرم گفتن دوست پسر جدید پیدا کرده

من از همه جنس مذکر بریدم بابا بهترینش برادرمه خوش به حال همراهش 

امیدوارم بهترینها نصیبش بشه 

کاش یکی مثلش پیدا میشه ولی به این ایمان آوردم که تکه اصلا تو دنیا ازش نساختن

پریشب بهم گفت دوست دارم میدونی برات چقد دنبال کار گشتم برا همین دوست دارم موفق باشی

یهو گریم گرفت  تعجب کرده بود 

میگفت مگه چی گفتم ناراحت شدی

واقعا دوسش دارم 

95.08.06

اینکه میگن زندگی رو به اهدافت گره بزن نه به افراد

یه حقیقت بزرگ هست 

اونوقت هست که از هیچ کس تو زندگی ناراحت نمیشی 

اونوقت هست که تو زندگی از هیچ کس به جز خودت توقع نداری 

زندگی  واقعا قشنگ هست 

یه مورد دیگه 

ترسها رو تو زندگی کنار بزار تا حسرتی تو زندگیت نباشه 

هر لحظه هر ترسی اومد سراغت که نذاشت قدم اول رو برداری یه لحظه تو دلت بگو اگه انجامش ندم پشیمون نمیشم 

80% نگرانی ها هیچ وقت اتفاق نمی افتن 

پس الکی خودتو درگیر نکن

95.08.05

با اینکه از تمام برنامه هام عقب هستم 

اما حالم خوبه 

خیلی خوبه 

دارم استارت استعفا از کارمو میزنم

میخوام دایره امن خودمو ترک کنم 

خدا خودش میگه بزرگ از من بخواید ....

من برای این کار مسخره آفریده نشدم همیشه فکر میکردم hگه هرکسی یه رسالتی تو زندگیش داره پس من برای چی به این دنیا اومدم 

و حالا دارم به جوابش میرسم