یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

من توام تو من!!!!

گفتم خدایا از همه دلگیرم ، گفت:حتی از من؟ 
گفتم:خدایا دلم را ربودند ، گفت:پیش از من؟ 
گفتم:خدایا چقدر دوری ، گفت:تو یا من؟ 
گفتم خدایا تنهاترینم ، گفت:پس من؟ 
گفتم خدایا کمک خواستم ، گفت:از غیر من؟ 
گفتم خدایا دوستت دارم ، گفت:بیش از من؟ 
گفتم خدایا انقدر نگو من ، گفت:من توام تو من!!!!

یادداشت شصت و یکم

 

یه یادداشت نوشتم هر روز یه چیزی بهش اضافه میکنم 

معلوم نشد بالاخره یادداشته منه یا یادداشت دیگران 

وای چقدر این  یادداشتهای من  زیاد شده ها  

بگذریم  

یه  چند وقتیه یادداشت جدید نذاشتم 

نه به اون وقتا که دقیقه ای یادداشت میذاشتم نه به الان 

راستش اینه که   

مینویسم اما پاکشون میکنم 

فکر کنم این اسم وبلاگ روی روحیه خودم هم تآثیر گذاشته 

یه فنجون سکوت رو سر کشیدم Coffee

سرم پر از حرف نگفته است 

پر از یادداشت برای نوشتن 

اما..... 

نمیتونم بگم 

باشه برای خودم و خدا 

که نمیدونم هنوزم همین نزدیکی هاست  

یه جایی خوندم  

حرفای آدمو که همه میشنون مهم کسیه که بتونه سکوتتم بشنوه و همه حرفاتو از همین سکوت بفهمه  

و اینکه

وقتی میتوانی با سکوت حرف بزنی ، بر پایه های لغزان واژه ها تکیه نکن

  

یادداشتهای دیگران

کاش همان کودکی بودیم که حرف هایش را از نگاهش می توان خواند
اما اکنون اگر
فریاد هم بزنیم کسی نمی فهمد و …
و دل خوش کرده ایم که سکوت کرده ایم .
آری ،
سکوت پُر
بهتر از فریاد تو خالی ست !
دنیا را ببین 

 

یه سوالی میخوام به این پست اضافه کنم 

چقدر به این جمله اعتقاد دارید؟؟ 

افلاطون میگه هر وقت نتونستی کسی رو فراموش کنی
بدون هنوز تو خاطرش هستی ... 
 

زندگی

زندگی را می توان درغنچه ها تفسیر کرد
با نگاه سبز باران عشق را تعبیر کرد
زندگی را پر ز احساس کبو ترها نمود
کینه را با نگاه ساده ای زنجیر کرد
همچو شبنم چشم را درچشم شقایقها گشود 
طرح یک لبخند را بر برگ گل تصویر کرد
زندگی را می توان در خلوت هر صبحدم
با وضوئی با دعایی با خدا تقدیر کرد
کاش میشد لحظه ها را قاب کرد
روزهای تیره را خواب کرد....