یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یادداشت نود و هفتم

یه پیشنهاد براتون دارمwww.smilehaa.org

شبها از ساعت 23 تا 24 برنامه رادیو 7 رو از شبکه آموزش ( تلویزیون ) ببینید  www.smilehaa.org

حداقل 1 هفته ببینید چون هرشب یک مجری اجرا میکنه و ممکنه از اجرای بعضیهاشون خوشتون نیادwww.smilehaa.org 

مخصوصا فسمت مصاحبه با بچه هاش  www.smilehaa.org 

و داستانهای امیرعلی نبویان ، که هم داستاناش محشره هم اجرای داستاناش www.smilehaa.org

 


 

این چند وقته هر کی به ما میرسه میگه : شوهر نکردی؟ 

- پس کی شوهر میکنی؟  

من میخوام کلمو بکوبم به دیوار  

از همین تریبون اعلام میکنم  

بنده به ازدواج فکر نمیکنم  

شاید هرگز   

قرار بود شکایت نکنم  

ببخشید  www.smilehaa.org 

خوب اعصاب نمیزارن برا آدم که ......   

اینم بگم بعد یهویی ببخشیدم دیگه

یه غرغر دیگه هم دارم  

این داداشیه من از صبح تا نصف شب  

پای لپ تابشه داره آهنگ گوش میده و وبگردیه .... یا با گوشی اس ام اس بازی ... یا کتاب میخونه  

کسی هم باهاش کاری نداره  

حالا اگه من در همین شرایط باشم بیکار محسوب میشم 



یادداشت نود و ششم

داداشیم سبیل گذاشته ، از این سبیل قیصریااااااااا

جالبیش اینجاست ، هرکاری بهش میگیم که انجام بده

میگه : اخه من با این سبیلام این کارو بکنم


خبر فوری !


سیبیل قشنگا بر فنا رفت

حالا دیگه بهانه ای نیست برای انجام ندادن کارهااااااااااا

( حالا چقدرم کار میکرد مثلا )




یادداشت نود و پنجم

امروز یکی از دوستام اس ام اس داده : نیستی خانوم خانوما ، ازدواج کردی ؟

من :