یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

1402.02.05

خب راجع به راننده تاکسی 

اینقد برای همه تعریف کردم لوس شد

دیگه اینجا دستم نمیره بنویسم

—-------------------------------

موضوع بعدی  این که سه رو ز از تولدم گذشت و وارد 37 سالگی شدم

الان ک میشینم و از دور نگاه میکنم چه آدم تو مخی هستم

همه سوپرایزهامو بهم زدم 

با بداخلاقی

بعد تشکرم نکردم

حقش بود برادرمو بغل میکردم و کلی ازش تشکر میکردم

اگه کسی منو دوست داشته باشه خیلی دوسم داره ک این تو مخ رو تحمل میکنه


فهمیدم شهودم بالاست

اما تو مرحله بعدی باید یاد بگیرم چجوری ازش استفاده کنم 

نظرات 3 + ارسال نظر
تراویس بیکل سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 03:04 ب.ظ https://travisbickle1.blogsky.com

تولدت مبارک خوشگل خانم
شهوتت بالاست؟

ممنونم
چرا این موضوع برات سؤال شد؟

تراویس بیکل سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 11:37 ب.ظ https://travisbickle1.blogsky.com

خودت توی پاراگراف آخر نوشتی

شهود عزیزم
نه شهوت

شهود یعنی الهام شدن، حس کردن

محمد پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1402 ساعت 09:43 ق.ظ http://migam.blogsky.com

سلام دوست قدیمی، تولدت مبارک
آدم باید شجاع باشه تا از خودش ایراد بگیره
کاری نداره که همین الان داداشت رو بغل بگیر . داداشا چیزی به دل نمیگیرن

ااااا
سلام
ممنونم از تبریک و تعریف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد