یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

95.07.28

دیشب دوباره بحث شد 

دوباره سرپول

من باید مامانمو به درآمد برسونم باید 

باید بفهمه مامان من نمیتونه تحملش کنه داره بهش لطف میکنه

باید بفهمه بابا نیست باید بفهمه الان هیج ارزشی نداره  و داریم بهش احترام میزاریم باید بفهمه پول که نداره اخلاق که نداره به قول خودش چلاق که هست میتونیم تنهاش بذاریم بفهمه نمیتونه تنهایی هیچ گهی بخوره 

وقتی داد زد بمیرم از دستت راحت شم تو دلم گفتم بمیر گفتم بخوابی بیدار نشی میدونم که میری جهنم 

شد یه بار با ما هم خوش اخلاق باشی 

چرا پیش فامیل چرا پیش دوست میشی یه آدم دیگه 

چرا فقط خوش اخلاقیلتو میبینن 

چرا ما خوش اخلاقیتو نمیبینیم 

خدایاااااااااااااااا کاش مامانم میذاشت تنهاش بزاریم 

خونه میگرفتم میرفتیم بمونه پیش همونا که باهاشون میگه میخنده 

وقتی جایی میریم تو ماشین اینقد بد میگه اینقد بگو مگو میکنه اینقد رو مخ همه هست کافیه برسه دم خونه طرف میشه یکی دیگه لبخند از رو لبش نمیفته 

این چلاق شدنت آه ماست کاش میمردی ....


نظرات 3 + ارسال نظر
تنهاترین پسر دنیا چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 12:55 ب.ظ http://tanhataren-pesar.blogsky.com/

سلام
داد و قال پدرتان شاید فقط بخاطر اینکخ فقط شما رو از خودش میونده و احساس میکنم تمام خستگی و اعصاب خوردهاشو از زندگیش بگه

نهههههههه
اگه اخلاقش عین آدم بود سکته نمیکرد

mehdi پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 07:18 ق.ظ http://piter-jakson.blogfa.com

ینی چی این حرفا؟؟؟
خدارو خوش نمیاد اینجوری میگی
اون اگه عصبیه چون بچه هایی عین شما بزرگ کرده که اعصاب نداره
واقعا حرفا ...
اینجوری نگو

جاااااااان؟!!!!
مگه ما چیکارش کردیک که عصبیه؟
گذاشتیمش رفتیم؟
پول خواستیم
تازه منکه دخترم عین خر کار میکنم
داداشم که هیچی
خرج خونشو نمیدیم؟
خرج دکتر و جراحی و فیزیوتراپی و عمل و آندوسکوپی و اسکن و اکو و. ..... نمیدیم ؟؟؟؟
پول داشت؟
9 شب خسته و کوفته تو سن میایم خونه خرجشو که میدیم روی خوش بهش میدیم هر جا خواست میبریمش
در جواب چی داریم؟؟؟؟
داد و بیداد

mehdi جمعه 30 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 11:54 ب.ظ http://piter-jakson.blogfa.com

این چهره که زرد و استخوانی س پس مانده ی دوره ی جوانیس
یکی از علتای حرص خوردن و اعصاب خرابش همینه که تو داری کار میکنی و خرج خونه رو میدی
فک میکنی لذت میبره درد و خستگی تورو ببینه؟؟؟
تو چه میدونی تو بزرگ کردن تو چه ها که نکشیده
چه میفهمی که هر روزی که یه خاله زنک ازش می پرسه دخترت هنوز شوهر نکرده چه به سرش میاد
اینجوری با غرور درمورد مادرت حرف نزن
دست خودشه که پیر شده؟؟؟نیاز به دوا درمون داره؟؟؟نیاز به پول شما داره؟؟
یه موقعی همین مادر شب تا صبح بیدار می مونده که شماها بخوابین

قبول ندارم
چرا نمیزاره کارمو عوض کنم
خودش نذاشت شوهر کنم
مادرم جاش تو بهشته اما اون میره جهنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد