یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

93.11.16

امروز دکتر یه حرفی زد که.....

گفت ما تو زندگی بیشتر از اینکه گرسنه جسمی باشیم گرسنه روحی هستیم 

عشق ، محبت ، آرامش و خیلی چیزای دیگه تو زندگیمون کم داریم و همه این چیزا رو میخوایم با غذا پر کنیم 

وقتی برای هر چیزی یه راهی باشه اصلا دنبال غدا نیستیم 

یه جعبه آرامش برای خودت درست کن و هر چیزی که آرومت میکنه بزار توش

عروسک بچگیات 

یه کتاب خوب

یه آهنگ

یه دعای خاص 

یه ....

بزار جلوی چشمت 

و به ذهنت یاد بده جواب کمبوداش تو یخچال نیست 

یه جعبه آرامش که وقتی بازش می کنی ازش زندگی بریزه بیرون 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

هر کسی که هنوز اینجا رو میخونه 

بدونه که اون حرف مامانم یه تلنگر بود .....

نظرات 2 + ارسال نظر
امین جمعه 17 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:35 ق.ظ http://pll.blogsky.com

سلام خوبی
خوندم
آها تلنگر بود حرف مامان
توام اینقده به خودت نیگر و ناراحت نشو از همه چیز مهدیه

امین جمعه 17 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 03:43 ق.ظ http://pll.blogsky.com

تازه بگم بهت چند وقت پیشا خودمو وزن کردم 54 بودم خب
یکماه بعد وزن کمردم 57 بودم
چند روز پیش خودمو وزن کردم 60 بودم
نمیدونم قضیه چیه
به نظر خودم که وزن اضافه نکردم
احتمالا همون 54 کیلوی سابق هستم
دتفاقا دخمل عمه هم بهم میگه نیگا واای چقد لاغره
چقدر با حاله ..ماما نیگاش کن چقدره لاغره
با حسرت میگه کاش جای تو بودم ... تو جای من بودی
حالا اون 70 کیلوئه با قد 150 و خورده ای

حالا من 175 هستم و 54 کیلو
خنده دار نیست
اتفاقا یه مدت دوست داشتم وزنم بره بالا ولی دیگه خیلی وقته خوشم میاد از لاغریم , حال میکنم باهاش
خیلی تند و تیزم , عین برق و باد

خب توام وزنت میاد پایین خب سخت نگیر دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد