یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

.140


وقتی بهترین اتفاق ممکن تو جمع همکارات برای تو میفته

و تو هر چی گوشیتو میگردی که یکی رو پیدا کنی بهش خبر بدی

اما نیست....

به من نگید امید داشته باش درست میشه

که ندارم

که نمیشه

خدا داره منو یادش میره ....

نظرات 6 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ب.ظ http://over.blogsky.com

سلام
خوبی
خب , راستی میگی خب حق با توئه دیگه
درست نمیشه
شکلک های نظرات چرا قدیمیه ؟ جدیدا کوشن پس
چیزه به خودم اس میدادی نکنه منو پاک کردی

. سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:23 ب.ظ

سلام خوبی؟
خبری از احسان همون sidsoa داری؟
ممنون میشم جوابمو بدی

سلام
شما؟

. سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:29 ب.ظ

سلام خوبی؟
از احسان یا همون sidosa خبر داری؟

. سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 ب.ظ

سلام
اگه جوابتون بله باشه خودمو معرفی میکنم

mhdh.irani@yahoo.com
بیا اینجا
من ازش بی خبر نیستم

ر ف ی ق سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ق.ظ http://khoneyekhiyali.blogsky.com

سلام ای مهربان تر از تپش ِ غنچه های ِ ناز
سلام ای بی ریا تر از نَفَس ِ پاک ِ یاس ها

بهار آمد
تا گل های ِ سرزمین ِ آرزویت بشکفند و
بَلَم ِ عشقت
به ساحل ِ معشوق ( هرچه و هرکه باشد !! ) برسد ((آمین ))
و من آرزو می کنم که باز هم ،
مثل ِ باران ، لطیف و پاک و زلال
مثل ِ آفتاب ، مغرور و گرم و سوزان
مثل ِ رویا ، پاک و صادق و ناتمام
مثل ِ شب ، مهربان و صبور و نازنین
مثل ِ دریا ، آبی و آرام و بی پایان
و
مثل ِ آسمان ، مهربان و آبی و شفاف
باشی ...
ایام به کام

شکیبا دوشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام

سال نو مبارک...

خوش به حالت که همکار داری...

راستی شما که کار داری برای چی امتحان قوه قضاییه شرکت کردی؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد