یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یادداشت صد و سی و ششم

از دلشوره الان متنفرممممممممم

حالا خوبه سرکارم وگرنه دیوونه شده بودم

خدایا کمک 

نظرات 3 + ارسال نظر
امین جمعه 10 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:27 ب.ظ

زیر این آسمون آبی (فاطیما) شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ق.ظ

این نیز می گذرد
چون می گذرد غمی نیست
همینکه می گذرد چیز کمی نیست!

نبینم غصه بخوریا

آره همین که میگذره واقعا خیلیه
ای جان
نبودی من چیکار میکردم

مهدی چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:43 ب.ظ http://piter-jakson.blogfa.com

سلام ابجی
اخه چرا ناراحتی و دلشوره داری؟
اصلا چرا گریه کردی اخه؟نمیدونی منم دلم میگیره !
جواب و قضیه خواستگاری رو نمیگی؟
من بیمعرفتم قبول
اما تو چرا نمیای وبم!حتی تو یاهو جوابمو نمیدی
بخدا خیلی ناراحت شدم که گریه کردی اصلا چی شد؟که گریه کردی؟

سلام
دلیلشو الان نوشتم
شما که با معرفتی
بخدا وقت نمیشه
یاهو؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد