یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یادداشت صد و سیم

اینو یکی از دوستای قدیم وبلاگ گذاشته :

سلام
مهدیه چی شدی تو ؟
چرا اینطوری شدی ؟
هر یه ماه یه پست میزاری ...
اون یکی از یکی بدتر ...خیلی داغونی از لحاظ روحی ها
یکم به خودت بیا ...
یک کمی بی خیال بعضی چیزا چیز شو
منطقی فکر کن ...شما که دختر عاقل و بالغ و خیلی منظقی بودی
تعجب میکنم از تو که چرا اینطوری شدی
اعتماد به نفست کو پس

مشکلات هم همیشه هست
همه ادما اشتباه میکنن تو زندگی شون


راست میگه

من مغرور بودم

پر از اعتماد به نفس

الان تهی شدم

شکننده

ناامید

و......

به قولش خیلی داغون


من خودمو نمیبخشم

از 3 سال پیش

کاش این 3 سال نابود میشد

کاش....

نظرات 3 + ارسال نظر
امین سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 ب.ظ http://over.blogsky.com

مهدیه
آجی
به خدا ناراحت باشی من ناراحت میشماااا
از ناراحتی بیا بیرون

زیر این آسمون آبی (فاطیما) چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ق.ظ http://zireasemoon.blogsky.com/

همه ما تو زندگی مون اشتباهاتی داریم
همه مون نقطه سیاه داریم
همه مون دوست داریم بعضی سالها رو از زندگی مون پاک کنیم عزیزم

مهم اینه که خودمونوباور داشته باشیم
به گذشته کاری نداشته باش و خودتو سرزنش نکن
به جاش آینده ات رو همونطوری که دوست داری بساز که بعدها احساس ندامت نکنی بابتش عزیزم

محبوبه پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ق.ظ

من واقعا با فاطیما موافقم هرکسی یه جاهایی خطا رفته و میره اما ایا حسرت خوردن چیزی رو درست میکنه به خدا نه همه تو زندگی یه چیزای تلخی رو داشتن اما خوبه که تکرارش نکنیم و ازش درس بگیریم
امیداورم پست بعدیت با امید و نشاط بیشتری باشه

همین
ازش درس نگرفتم
نمیشه محبوبه
نمیشه که با امید و نشاط باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد