یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یادداشت صد و بیست و نهم

حالم خیلی خیلی خیلی بهتره

روزایی که یکم بهتر میشدم باورم نمیشد که دارم خوب میشم 

ممنونم از همه کسایی که دعام کردم

الان هر کار کوچیکی که میکنم وقتی یادش میفتم که چه عذابی میکشیدم فقط شکر میکنم

با اینکه من بنده خوبی نیستم ولی خدا دوسم داشت

ممنون از همه کسایی که یک ماهه ازم خبری ندارن ولی بازم خبری ازم نمیگیرن

نشون دادن بهم که بمیرم هم براشون مهم نیست

ممنون از کسی که مسبب همه بدبختیای من بود ولی نگفتن زنده ای یا مرده

هنوزم عین خیالش نیست

ممنون از خداجون که بهم نشون داد تو این دنیا فقط خانوادت و از همه بیشتر مامانت نگرانته

ممنون از خدا که هنوز بی آبروم نکرده

دیگه زندگی خیلی تغییر کرده 

خیلی

زندگی جدید سلااااام

__________________________________________________________________________

بعد از مدتها رفتم آرایشگاه 

هنوز یک هفته است هرکی میبینم میگه ازدواج کردی ؟

یعنی اینقدر تغییر کردم؟

نمیدونن دور ازدواج و هرچی جنس مذکره خط کشیدم....

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد ن پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ق.ظ http://dizijan.blogsky.com

سلام
وبلاگ خیلی قشنگی داری.
اگه دوست داشتی بیا به وبلاگم و یه نظرم بزار.

محبوبه پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:25 ب.ظ

سلام واقعا خوشحال شدم که بهتری ایشالا زندگی جدید بر وفق مرادت باشه

زیر این آسمون آبی (فاطیما) شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ب.ظ http://zireasemoon.blogsky.com/

خدا رو شکر بهتری عزیزم
حالا چه اتفاقی افتاده بود برات؟
تو این دوره زمونه نمیشه از کسی انتظار محبت داشت جز خانواده

حالا دور ازدواجو چرا خط کشیدی؟
چرا نگاهت اینقدر تیره است؟

ممنون گلم
نمیتونم بگم چی شده بود اما سپاس از هر کسی که منو دعا کرد
چون ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد