یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یادداشت صد و بیست و هشتم

یعنی من اون روزی که سالم شدم رو خواهم دید

اینکه راحت راه برم

راحت بشینم

راحت دستشویی برم.....

یک هفته است تو عذاب کاملم

نه میتونم چیزی بخورم

نه میتونم بشینم

نه بخوابم

نه راه برم

نه دستشویی برم....

میدونم همش نتیجه اعمال خودمه

اندازه چند سال باید عذاب بکشم

ولی خداجون دیگه طاقت ندارم

هرکسی که اینجا رو میخونه 

برای من از خدا شفا بخواد

خودم که آبرویی ندارم.....

خواهش میکنم

نظرات 5 + ارسال نظر
زیر این آسمون آبی (فاطیما) شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:17 ق.ظ http://zireasemoon.blogsky.com/

چرا مینا جون؟
خدا بد نده
چت شده عزیزم؟

مینا؟!
من مهدیه هستم
خدا که بد نمیده همش از.....

محبوبه شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:02 ب.ظ

عزیزم با تمام وجودم واست دعا میکنم
21 سوره توحید تنذر ام البنین مادر حضرت ابوالفضل کن خیلی کارسازه

ممنون گلم
از ته قلبم محتاجم به دعا
من آبرویی برام نمونده که نذر کنم

امین پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 ب.ظ

آهای بی وفا

باران جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:45 ق.ظ http://jessicaking15.blogfa.com

عزیزم نگران نباش
تحکل کن
یه مدت بگذره خوب می شی
من حتما دعات می کنم

shalil پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ب.ظ http://khaterate-shalili.blogsky.com/

سلام عزیزم
چی شده مگه؟
یه دوستی داشتم می گفت وقتی حالم بد می شه یادم می افته چه خوب که قبل از این حال خوشی داشتم! این یعنی زندگی!

برات دعا می کنم عزیزم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد