یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یه سری آهنگ

این آلبوم رو دوست داشتم

میخواستم بخرمش

اما خوب پیداش نکردم

مجبور به دانلود شدم

آلبوم جدید کیان مقدم به نام عصرها به یاد تو

اینم قشنگه:

آهنگ امین رستمی به نام بی هوا

اینم غمگینه

آهنگ مهدی یراحی به نام قاصدک


اینم خوبه ، مالِ این سریال جدیدس ، این گروهم آهنگاشو دوست دارم:


آهنگ گروه سون به نام زمانه


ای بابا خودتون یه سر به این سایت بزنید دیگه


http://esfania.ir/

نظرات 7 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ب.ظ

چه چیزهایی گوش میدی
اسم خواننده هم اولین باره که میشنوم ولی هنوز نشنیده میدونم بدرد نمیخوره
توام با این سلیقه ات ایش

مگه گوش دادی؟
این خواننده رو شبِ یلدا رادیو هفت معرفی کرد
یه سری آهنگاشو گوش دادم خوب بود
بعد یه مجله آلبوِم جدیدشو معرفی کرده بود
به نظرم صداش عالی بود

امـــــین - اتاقـــــک خـاطـره ها پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:21 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

سر وقت دانلودش میکنم. ممنون :)

امین پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ب.ظ

نظرمو چرا تایید نکردی

کردم که

نازنین پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ب.ظ

مهدیه جون
دلم برات تنگ شده بود
بهتر شدی؟!

سلام عزیزم
منم دلم تنگ شده
ای
نه بابا
هرروز بدتر از دیروز

[ بدون نام ] جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ب.ظ

نه گوش نداده هم میدونم هم آهنگه خوب نیس و
تو هم سلیقه ات بدرد نمیخوره توی اهنگ گوش دادن
رادیو هم گفته که گفته واسه خودش گفته


شما؟

امین جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ق.ظ

همونم دیگه
همون نفر قبلی دیگه ....

عه
اون نفر قبلیه آخه هیچ وقت لحنش با من اینجوری نیس
بدم یه پیشنهاده
همین...

پری سا سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 ب.ظ http://crayon.blogsky.com

اونقدر با آهنگ ِ قاصدک گریه کردم :((

آخی
آره خیلی غمگینِ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد