یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

دوست دارم شماها برام حرف بزنید



قسمتِ نظرات منتظرِ شماست
نظرات 7 + ارسال نظر
محبوبهl دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:53 ب.ظ http://mzm70.blogsky.com

سلام
من که عاشق اینم که با کفش آدیداس رو برگای پائیزی راه برم و خش خش اونا رو زیر پاهام احساس کنم

سلام عزیزم
پاییز فقط فصلِ قدم زدنه
دوست دارم هر چی دلت میخواد بگی
حتی درباره ی من

sid دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:44 ب.ظ

دوستت دارم دیوونه...این حرف من


منم دوست دارم

محمد سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ق.ظ http://migam.blogsky.com

به به سلام
احوالتون چطوره ؟
به صدای خش خش برگا زیر پا توجه کردی ؟
خیلی خوب و آرام بخشه . مخصوصا اگه این صدا مال دو نفر باشه .
یه کوچه ی بلند و خلوت ...

به به
علیک سلام
حالمون هم بد نیست
بعله توجه هم کردم
دو نفر کجا بود بابا

محبوبهl سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ق.ظ http://mzm70.blogsky.com

خب درباره تو که حرف زیاه اما راستش دلم واسه اون موقعا که واسه اولین بار اومدم تو وبلاگت و باهات آشنا شدم و من یه شعر درمورد سکوت گفتم و تو منو به وبلاگت دعوت کردی تنگ شده
دلم اون مهدیه رو میخواد که به همه سر میزد و کامنت میذاشت
اون مهدیه ایی که امید داشت و کلاس بستکبال میرفت و ذوق زده بود تنگ شده باور کن با تمام وجودم این حرفا رو زدم هرچند که خیلی دوستای وبلاگیم ازم سراغ نمیگیرن و من واسشون مهم نیستم اما الان واقعا منم تنهام و همسری رفته سربازی و دو روزی میشه که ندیدمش و چند روزی میشه که نت خونمون خراب شده و سرکارم نمیتونم پست جدید بذارم و امان از دل پر درد که هیشکی تو دنیای مجازی هم یادی ازش نکرد

مهدیه هنوزم به همه سر میزنه عزیزم
ولی خوب وقتِ کامنت گذاشتن نداره
مهدیه هنوز دوس داره بره ورزش
بره بسکتبال
دلش برا توپ بسکتبال یه ذره شده
ولی خوب نمیشه
راهم تا محل کار زیاده به هیچی نمیرسم
کارم هم که نشستنی
دوباره گرد و قلمبه میشم
الانم هستم البته
خوبه شما یه همسری داری حداقل من چیکار کنم :(
من همیشه آماده ام بیا برا خودم درد و دل کن عزیزم

پریسا پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 03:48 ب.ظ http://www.yadegaaar.loxblog.com

صدای خش خش برگا زیر پاااااااا خیلی شنیدنیه.
سلام من پریسام خوشحال میشم بهم سر بزنید و نظرتونو راجبه تبادل لینک بهم بگید.
منتظرتونم.

نازنین جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ق.ظ

من فقط میگم نزدیکِ دوسالُ که میشناسمت
و همیشه دوستت داشتم و دارم...

امیدوارم زندیگ همیشه بر وفق مرادت باشه

منم دوست دارم عزیزم

Hossein چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:27 ب.ظ http://asadionline.ir

از چی بـــــــــــگم!....آی!

از هر چی دوس داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد