یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یادداشت صد و چهارم


آدم هــای عجیبـــی دارد اینجــا !

دوستــی هــایشان نـــاگهانی ســت

دلبستــن شـــان غریـــب است و رفتــن شان آشنـــا ..!!



خیلی از دوستای وبلاگیم دیگه آپ نمیکنن
خیلی ها خداحافظی کردن
بـــــــــــــــــــــــــدم میاد

منم مثل ِ اوایلم نیستم
روزی چند بار آپ میکردم
- البته من دوست ِ صمیمی هیچ وقت و هیچ جا نداشتم :(
اما خداحافظی نکردم .....
- کسی هم دلش برای من تنگ نمیشه البته
نظرات 6 + ارسال نظر
sidosa چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ق.ظ

سلام.من هرروزمیام باور کنن.
تازشم دلمم تنگ میشه برات ....

سلام
باور میکنم عزیز
ای جانم
ممنون :-*
l

لاله چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:36 ب.ظ http://nocomment.blogsky.com

من خودم دلم برات تنکً میشه ؛) تولد وبلاکًت هم مبارک...
بالاخره روزکًاره یکی میاد یکی میره:/ مشغول میشن، سرکًرم میشن:) منم قدیما یه وبلاکً داشتم بعد که عروسی کردم درس و دانشکًاه و زندکًی و بعد کار مانع شد... دادمش به یکی از دوستان که اونم الان دکتراش رو کًرفته مونده وبلاکًه همینجوری، اون موقع ها قالب مالب هم بلد بودم :))))

به خودت فکر کن! برای خودت بنویس، ما اونلاینیها یه مشت خیالیم،

.

سارا دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ب.ظ

اره عزیزم امروز فیلتر شده
اگه جای دیگه رفتم خبرت میکنم!
ناراحت نباشششششش عزیزم
منم دلم واست تنگ میشه

ممنون

فاطمه جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:26 ب.ظ http://manism.blogsky.com/

نوشته هات رو دوست دارم !!
میشه یه لطفی کنی و از حس و هوای سنت بنویسی ؟!!
میخوام بدونم وقتی هم سن شما میشم دیدم از دنیا چه تفاوتی با دید الانم داره!!!

ممنون عزیزم ، لطف داری
خوب من فکر میکنم که آدما و نسلها خیلی با هم فرق میکنن
آدمای نسلِ من یه ذره تو برزخن
من خودم بلاتکلیفیهای زیادی دارم تو زندگیم
آدم هر چه قدر که بزرگتر میشه
زوایای جدیدی از زندگی رو میبینه
باعث میشه
قانونای جدیدی تو زندگیش بیاد یا قانونای قبلیش نقض بشه
به هر حال همه چی تو زندگی ِ آدم تاثیر داره
حتی آدمای دنیای مجازیش :|

نقی دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ق.ظ http://piter-jakson.blogfa.com

سلام ابجی
من همیشه دلم برات تنگ میشه اما ازبس,که ازت جوابی نشنیدم دیگه چیزی نمیگفتم
هیچ وقت فمر خداحافظی بسرت نزنه ها افرین
یاحق

سلام
ممنون
کلا سکوت بهتره

محمد چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:49 ق.ظ http://migam.blogsky.com

سلام , با اینکه خودم به نوعی تو این نوشته مخاطب قلمداد میشم ولی باید بگم کاملا باهات موافقم . ای کاش همه همیشه بودن .
وقتی مشکلات هر روز بیشتر شه به تبعش انگیزه ها پایین میاد . حضور در هر جمعی چه حقیقی و چه مجازی انگیزه و ذوق میخواد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد