یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یادداشت هشتاد و هشتم

شب یلدای بسیار خوبی بود

بسی خوش گذشت ....

بگذریم

بعد از کلی کشمکشهای درونی و مخالفتها

دیروز تسویه حساب کردم و تموم

بگذریم با چشم گریون و قلب شکسته اومدم بیرون مینویسم ماجرا شو


دارم یه کتاب میخونم به نام   میهمانی خداحافظی ( شیدا اعتماد )

داستان یه وبلاگ نویسه

منکه دوسش دارم

دوس دارم برای یادداشتاش نظر بزار



نظرات 9 + ارسال نظر
ایرج جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ب.ظ http://www.eiraj.blogsky.com/

سلام ابجییییییی شرمندم به خدا دیر به دیر میام وبت
خوب تو که میای یه نظر بزار منم زودی بیام دیگهههههه
برام دعا کن

سلام داداش ایرج
یعنی تا من سر نزنم تو سرنمیزنی عجب بابا
محتاجیم به دعا

ر ف ی ق شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ق.ظ http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

فردا در بوستان تو گنجشکی نغمه سر خواهد داد
و زنبقی ، پلک های خویش رابر نور خواهد گشود
عطرها جاری خواهد شد
و تو از پل ها گذر خواهی کرد
و در بامداد یک روز آبی و بارانی
باز هم پروانه شکار خواهی کرد
سلام بر مهدیه عزیز
مدتی را بنا به دلایلی نبودم اما می خواندمت
باز هم در خونه ی خیالی چشم به راهم

سلام رفیق
ممنونم که وقت میذاشتید
من هم شما رو دعوت به یک فنجان سکوت میکنم

[ بدون نام ] شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:00 ق.ظ

سلام..
خداییش شب یلدا به من یکی هم
خیلی چسبید . با بچه های
خوابگاهی جمع شدیم
و یه یلدای حسابی گرفتیم.

راستش منم دیروز یه وبی واسه خودم دست وپا کردم ..خوشحال
میشم اگه توام ازش دیدن کنی رفیق..

و امان از دست ما دخترها!!!

سلام قدر دوران دانشجویی رو بدون که تکرار نشدنیه
چشم سر میزنم
منکه کاری نکردم شما رو نمیدونم

ماریا شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ق.ظ http://binahayat2032.blogfa.com

دوباره سلام.
یادم رفت تا اون بالا
خودمو معرفی کنم.

ولی الان نوشتمش
خوب اینم از این!!!!

فعلن برم...
بازم میام

دوباره عبیک سلام
میخواستم بگم آخه آدرس نزاشتیا خوب شد اومدی گفتی حالا
دوباره بیا خوشحال میشم

MST شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ب.ظ

فک کنم دقیقا موقعی اومدم که داری قالب عوض میکنی... چون یه چیز دیگه بود، یه چیز دیگه شد

پس راحت شدی... ایرادی نداره... بزرگتر میشی یادت میره

دوست داری نظر بزاریو خوب اومدی

آره بابا آخه اینم وقت بود سر زدی
یه هقت هشت ده باری عوض کردم نمیدونم کدوم رو دیدی
حالا دوباره سر بزن
از یه لحاظایی راحت شدم از یه لحاظایی نه
دختریم دیگه باید به هر حال یکی بالای سرمون باشه
آره کتاب قشنگیه آذم که میخونه تازه متوجه میشه وبلاگ نویسی هم دنیاییه
پشت هر پستی که گذاشته میشه چه ماجراهایی ممکنه باشه
زیاد نیست تونستی بخون

ماریا شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:49 ب.ظ http://binahayat2032.blogfa.com

سه باره سلام..
گفتی بیا منم اومدم..فقط همین!!!
میبینی چقد حرف گوش کنم...!؟

کاش میگفتی بیا خونه...والا به خدا.!

سه باره علیک سلام
آفرین دختر حرف گوش کن
خوب بفرما بیا خونه ... قدمت سرچشم

[ بدون نام ] یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ق.ظ

سلام ...
ممنون که اومدی .
خوب اگه دوست نداری دیگه به وبت سر
نمیزنم.!چطوره؟

سلام عزیزم
قدمت رو چشم هر وقت دوست داشتی بیا خوشحال میشم
وقتی میای یه نشونی هم از خودت بزاری خوبه ها

بچه ها بهم میگن ماری دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ http://binahayat2032.blogfa.com

آها.!
مث اینکه حق با شماس...!!!

نازنین سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ب.ظ

سلام مهدیه جون

چه وبت خوشگل شده عزیزم
خوبی؟

میگم چرا نمیشه درست وسه ت نظر گذاشت ؟؟؟

سلام عزیزم
چشمات خوشگل میبینه خانومی
ممنونم گلم ، شکر
نمیدونم نگینم میگفت نمیتونم نظر بزارم
اما خودم امتحان کردم مشکلی نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد