یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یادداشت هفتاد و نهم

همون روز که برای مصاحبه این کار رفته بودم

به یک شرکت دیگه هم سر زدم که مرتبط با رشته ام بود

من حدوداْ ساعت یک بعد از ظهر به اون شرکت رسیدم و روز دومی بود که اگهی زده بودن

هر کسی زنگ میزد خانم منشی میگفت که تا ساعت ۲ یک نفر را استخدام خواهیم کرد

وقتی زنگ نزدن منم دیگه امیدی نداشتم الانم که یک هفته ای هست این شرکت میرم

دیروز از اون شرکته زنگیدن .... نمیدونم کار درستی کردم یا نه که گفتم جای دیگه ای مشغول شدم

هم مرتبط با رشته ام بود هم نزدیک تر بود ....

نایت اسکین

امروز صبح که داشتم صبحانه میخوردم مامانی بهم میگه بابات گفته دلم برای بچه ها میسوزه

این دختره چهار سال درس خونده حالا ببین باید چه کاری انجام بده .. این چه مملکتیه

آقا از ۷ صبح که اینو شنیدم همین جوری بغض و گریه

تو خیابون ... تو اتوبوس ... تو مترو ... همه نگام میکردن... قورتش میدادما اما اشکاش که میومد ...

نمیدونم کار درستی کردم یا نه

از محیط کارم راضی بودم همین برام کافی بود اما بابایی که اینو گفته انرژیم برای کار صفر شد

شک و تردیدم ۱۰ برابر

خداییش همکارم خیلی خوبه همش دوست داره به من کارای جدید یاد بده

میگه اگه اینجا هم نموندی اینا به دردت میخوره ...

میگه از همون روز مصاحبه به دلم نشستی ... نجابتت

نظرات 14 + ارسال نظر
نگین سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

به نظر من که اصلا ناامید نباش عزیزم:*
تازه اگه هیچ فایده ای هم نداشته باشه(که اینجوریم نیست) رو سابقه کاریت میره و بعد واسه کارای بهتر و کارای دیگه میتونی ازش استفاده کنی و راحت تر استخدام شی

چشم گلم ... نیستم حداقل یه ذره بلاتکلیفیه تموم شده
تا تصمیمات جدید بگیرم
کاملا حرف به جایی زدی عزیزم

ایرج چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.eiraj.blogsky.com/

سلام ابجی
خیلی ممنونم که به وبم سر زدی
شعرت خیییییییییلی قشنگ بود
ممنونم
راستی تم وبت خیلی خوشمل شده
موفق باشی

سلام داداشی
خواهش میکنم .. قابلی نداشت
شما هم موفق باشی

دنیا چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ب.ظ http://donyaaaaaaaaa.blogsky.com

سلام مهدیه جان خوشحالم که مستقر شدی انشالا موفق باشی

سلام عزیزم
هرچند اونا دوست دارن دائمی باشه
اما برای من موقتیه ... باید به رشته ی خودم برسم
امیدوارم ۱ روز برسه

نازنین جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ق.ظ

تبریک میگم مهدیه جون
بالاخره رفتی سر کار

ممنونم عزیزم
آره بلاتکلیفی تموم شد ... باید کارای دیگه هم به سامان برسه

ر ف ی ق شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 ب.ظ http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

بدون مکث بران
بر دشت های سوخته
در هیچ فصل مجزایی
جایی برای زیستن نیست
قوم صبور انکار می کنند
که راهِ گمشده شان را
هرگز نیافته اند
سلام مهدیه جان
زندگی به کام

سلام رفیق
ببخش وقت نمیکنم سر بزنم تا یه ذره برنامه زندگی دستم بیاد طول میکشه
شما که همیشه منو شرمنده میکنید

سمیرا دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:06 ب.ظ http://seraphic.blogsky.com

چه ممکار خوبی...! دمش گرم...
دوشت من هرگز نا امید نشو ...لطفا !

هنوز زوده برای قضاوت
اما ... خوبه
چشم نمیشم

امین اتاقک پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com



همین اتفاق دقیقا واسه منم افتاد!!!


حالا تو مسنجر دیدمت میگم

ولی یه رفیقی داریم که میگه کار آدم مثل زن آدمه دیگه قابل تعویض نیست.. حالا در مورد شما هم میشه شوهرت دیگه


چه تفاهی
کاملا قابل تعویضه
منکه به دائمی بودنش اصلا فکر نمیکنم ... گرچه هنکار محترم و ریاست فکر میکنند

ارامش جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:13 ب.ظ

اومدم بگم که منم هنوز میخونمت خانوم

ممنونم عزیزم

msaber شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:09 ب.ظ

سلام مهدیه جان خیلی خوشحال شدم که رفتی سر کار امیدوارم موفق باشی برا ما هم دعا کن مرسی خیلی خوشحالم خیلی پیروز باشی

سلام میدونی چقدر منتظرت بودم
ما محتاجیم به دعا

msaber یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:37 ب.ظ

سلام عزیزم منم خیلی دلتنگت شدم گلم کی میتونی چت کنی یکم باهات حرف بزنم من ظهر میتونم یه خبری بهم بده مرسی گلم

سلام
منکه تا عصری سرکارم
فکر کنم شما که شب بیای خونه من خواب باشم

ایرج پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ق.ظ http://www.eiraj.blogsky.com/

چه ناگهان قشنگی !

و ناگهان دیدم ...که شکل کودکیم سرکشید از بن کوه

و شکل کودکیم روی شاخه های بلوط..و شکل کودکیم روی شانه های پدر.....

سلام من اپم

. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨`
. . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بیا آپمو ببین .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸
'``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨
, . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’
. . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨
. . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯
. . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./
. … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\
. . . . . .l,/`/,.¸ . .با این اسب بیا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`,
. . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسی ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./

mahdi جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ http://www.jok9.mihanblog.com

وبلاگ واقعا خوبی داری موفق باشی بیا وبلاگ من و کلی اس ام اس بخون

اگه خواستی منو با (جک و لطیفه و اس ام اس) لینک کن و بیا از ارسال لینک وبلاگ من لینک تو ارسال کن

bardia جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ب.ظ http://nasleman.javanblog.com

سلام دوست من. نوشته های زیبایی داری. من هم تازه وبلاگ نویسی رو شروع کردم. برای تبادل لینک حاضری؟؟ به من یه سری بزن. مرسی
نام وبلاگ من:درد و دل های نسل من
http://nasleman.javanblog.com

[ بدون نام ] جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ق.ظ

سلام مهدیه.
اینکه آدم تو رشته ای تحصیل کرده مشغول به کار بشه مهمترین بخشه زندگیه یه آدم میتونه باشه.که تو این قدم رو برداشتی.برای همه ی رشته ها همین مشکل هست .تجربه بدست آوردن تو کار بها داره.چیزی که اهمیت داره اینه که اولش اصلا به حقوق و مکانی که سر کار میری نباید اهمیت بدی اولویت با جاییه که بیشترین و بهترین تجربه های کاریتو یاد بگیری.موفق باشی.

اینکه کاملا برعکسه کار منه
من تو رشته ی خودم نیستم خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد