یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یادداشت هفتاد و پنجم

داره گزارش سالگرد احمد شاه مسعود رو نشون میده اونم تو لندن

بعد از ده سال

سالن پر از جوونه

و نکته مهم اینه که این جوونا لباسهایی به تن دارن که عکس احمد شاه مسعود روشه

کلاههایی که روسرشونه متعلق به کشورشونه

همونایی که هر افغانی به سر داره

لباسهایی به تن دارن که هر افغانی به تن داره

بازم اشاره میکنم ... اینجا لندنه



نظرات 3 + ارسال نظر
دختر مردابی چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ق.ظ http://www.mianboribedaria.blogsky.com

سلام مهدیه عزیز
ما در دوران گذار از سنت به مدرنیته هستیم و این تغییرات که اسمش رو گذاشتن تهاجم فرهنگی از الزامات گذر از این دورانه و نمیشه از اون فرار کرد
منم قبول دارم اینکه ما سنت های خودمون را گم کردیم یه مشکل بزرگه ولی واقعیت اینه که این اتفاق برای همه کشورها میفته حتی برای افغانستان
ولی به هر حال جالب بود من واقعا نمی دونستم که افغان ها تا این حد به سنت هاشون پایبند هستن

ما الان کلا در هر زمینه ای تکلیفمون مشخص نیست

ازاده چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ http://seemorgh.blogsky.com

زخمی بر پهلویم هست روزگار نمک می پاشد و من پیچ و تاب میخورم و همه گمان میکنند که من #میرقصم ...

سمیرا شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ق.ظ http://seraphic.blogsky.com

متاسفم واقعا ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد