یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یادداشت هفتاد و چهارم

دارم به ارشد در رشته تربیت بدنی فکر میکنم 

 

 

 

 

آخه منه مهندس  

 

اونم مهندس بیکار 

خوب ورزشکارم هست این مهندس 

نظری نداری؟؟  

**********************************************************************

ارشد رو باید دولتی  

اونم روزانه بخونم ... باید

به نصیحت یه دوست گوش کردم و میخواستم شروع کنم  

از پایه  

از همون اولین اصول ریاضی 

چون اگه بلدشون نباشم تو مهندسی هیچ چیز رو بلد نیستم 

رشتم هم که بین IT و مخابرات بلاتکلیفه 

گفتم شاید IT بهتر باشه  

اما کاشف یه عمل اومد که درصد پذیرش خیلی خیلی کمتر از مخابراته    

اطلاعات منم در مورد هر دو نصفه 

**********************************************************************

یه روز که باشگاه بودم یه خانمی اومد گفت : بابا شماها هم آخرش به جایی نمیرسید  

گفتم: مثلا به کجا ؟؟

گفت: تیمی  

مسابقه ایی 

من دارم میرم کلاسای مربیگری  

- چه رشته ای؟؟ 

-بدنسازی 

-تو که چند ماهه شروع کردی ( حرفه ای فوتسال بازی میکرد) 

از اینجا بود که فکر کردم اینهمه درس خوندم با واحدهای سخت 

با معدل خوب .... این از دانشگاه

با چه عذابی کلاس زبان میرفتم با چه نمره های عالی پاس میکردم ترمارو ... این از زبان

الانم تو این کلاس جدید همه میگن بابا همه چیزو میدونی که 

خیلی جاها از استاد  

از مسئول موسسه بیشتر 

اما چه فایده 

باید استفاده ای کرد 

حالا بیام فنی هم ارشد شرکت کنم کلی درس بخونم  

وقتی استفاده ای نمیشه 

حداقل تربیت بدنی اینه که هم ساده تره هم کارش شادابیه بیشتری داره 

ار زندگیتم بیشتر لذت میبری  

**********************************************************************

اینا برای یگانه جونی..... گفتم دلیل براش دارم ... دوست نداشتم اینجوری برداشت کنی ببخشید خوب عصبانی شدم....البته مطمئن بودم همچین برداشتی میکنی.. چون ازم دور شدی و خیلی چیزا رو نمیدونی

نظرات 7 + ارسال نظر
PaRi سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ب.ظ http://magicgirl.blogsky.com

منم خیلیییییییی دوس داشتم معلم بسکتبال بشم.
ولی رشتم ریاضیه. تازه کار کجا بود...!؟
راستی آهنگ وبلاگت خیلی خیلی قشنگه من تا حالا نشنیده بودم تو وبت...

شاید شدما
منم ریاضی خوندم .... تازه چند سالی هم اضافه خوندم مهندس شدم
کارم پیدا میشه حالا
آهنگه هم آره قشنگه ... حودم عاشقشم

دنیا سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ب.ظ http://donyaaaaaaaaa.blogsky.com

سلام
خوب اینم کاریه چرا که نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علیک سلام
اوهوم اینم یه گزینه است برا خودش

نازنین سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ب.ظ

سلام مهدیه جون
خوبی عزیزم؟!

نه اتفاقا خیلی خوبه
خودتم که ورزشکاری دیگه
ایشاا... حتما موفق میشی عزیزم

سلام عزیزم
کجایی تو؟؟
چند تا پسته منتظرتم
من همیشه میخونمتااااااااا
حالا هنوز قطعی نشده .. خانواده که موافقن
اما نمیدونم هنوز

امین جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ب.ظ http://کافی نتم

واسه ی چی یک صندلی ارامش ؟؟؟؟؟؟

دنیا شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ق.ظ http://donyaaaaaaaaa.blogsky.com

سلام مهدیه جان
میدونی شدیدا درکت میکنم چون راستش منم شدیدا درگیرم با خودم که چیکار کنم منم کاردانی مدیریت هستم موندم واسه کارشناسی همین رشته روبخونم
یا برم از اول زبان بخونم ولی امیدورام آخرش هر دومون به یه نتیجه ایی برسیم حالا تو تهرانی موقعیتت بهتره من چی ؟؟؟؟؟؟

سلام عزیزم
هر کدومو علاقه بیشتری داری
از این جمله بیزارم... به خدا این شهر هیچی نداره

یه دختر سیگاری چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ق.ظ

الان سکوتو شکستم تیکه تیکه شد اصلا!


من حال ندارم سکوتمو بشکونم این روزا
خوبه تو ماله خودتوتیکه تیکه کردی حالا

نگین یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

خب به نظر من تحصیلات دانشگاهی تربیت بدنی هم به درد نمیخوره!
ولی اگه خارج از دانشگاه ادامه بدی خوبه البته نظر شخصیم بود عزیزم

نمیدونم فعلا که بین کار و درس مانده ایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد