یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

درد ِ دل

درد ِ دل.....کـه می کنــی ...
ضعـف هـایـت،
دردهـایــت را...
......
می گـذاری تـوی ِ سیـنی و تعـارف می کـنی
کـه هـر کـدامـش را کـه می خواهنــد
بــردارنـد ...
تیــز کننــد ...
تیــغ کننــد ...
و بــزننـد بـه ....روحـت.... 
نظرات 19 + ارسال نظر
احسان جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ب.ظ http://ehsanhp.blogsky.com/

چقدر زیبا بود!!!!!

ر ف ی ق جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:37 ب.ظ http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

صخره ی دردهایت را تنها با تیشه های سنگی دستانت ُ خرد کن آن سوی دردها ، آسمان هنوز آبی است سلام مهدیه جان ، بر دلم نشست و با جانم عجین شددست مریزاد

سلام رفیق
به دل ِ من هم نشست اما چه نشستنی که روحم را زخمی کرد
یادم آمد روزگاری که هنوز یک فنجان سکوت نشده بودم
درد و دل کردم و ....
بگذریم حالا که شادیم
حالا که زخمها التیام پیدا کرده
سخت بود اما گذشت

پری سا شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ق.ظ http://crayon.blogsky.com

دل که درد کنه..با درد ِ دل آروم نمیشه..راست میگش..تیغ میشن و ...ذره ذره میکشدت...

مبارکه تغییرات اینجا

آره پریسا جونمهمین شد که من شدم یک فنجان سکوتو با جون و دل این فنجونو سرکشیدم
خوشکل شده؟؟؟
ممنون خانومی

نازنین یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ب.ظ http://rainy1989.blogsky.com

سلام مهدیه جونم

وااای چقدر غمگین بود متنت
تو مثلا همیشه شاد مینویسی دیگه

راستی
با آدرس جدیدم اومدم

سلام نازنین جونم
خوب غمگین بود اما قشنگ بود و واقعیت
واقعیت هم که تلخ
سعی میکنم شاد باشه
وای آدرس جدید
اونم بلاگ اسکای
اومدم پیشت عزیزمممممممممم....

فروشنده یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ب.ظ

درده ...دله.... دیگه...اسمش روشه.

اینم یه تعبیره

[ بدون نام ] دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ب.ظ

سلام الان امدم پیرانشهر کافی نت با دوستم
ببخشید که وقت زیادی ندارم گفتم سلامی کرده باشم

سلام
داداش امین تویی؟؟
یه اسمی یه نشونی میزاشتی داداشی
ممنون که بهم سر زدیییییییییییی

امین اتاقک دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:05 ب.ظ

سلام. ببخشید دیر به دیر میام دیگه.. میدونی که وقت نمیکنم

راستش خب بستگی داره به اون کسی که میخوای براش درددل کنی. آدم سفره دلش رو واسه هرکسی که باز نمیکنه
باید واسه کسی دردل کنی که سواستفاده نکنه

سلام
امین جان
چه عجبی از این وراااااااااااااا
بعله میدونم سرتون هم که حسابی شلوغه
بعله گفته شما هم درسته
نباید به هر کسی بگی ولییییییییییی
آخرش همین میشه
مطمئن باش

ر ف ی ق سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:39 ب.ظ http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

هنوز هم در معنی ژرفش مانده ام ... سلام

خودم هم میخونمشووووو... علیک سلام رفیق

نازنین چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ب.ظ

سلام عزیزم

واااای اومدم گفتم حتما آپی

ولی هنوز خبری نیست که

منتظرما خانومی

علیک سلام عزیزم
خوب .....

msaber پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:46 ب.ظ http://bazarpars.ir

سلام نوشتت زیبا بود خوندمش بهش فکر کردم
موفق باشی

علیک سلام
ممنونم که خوندی
ممنونم که بهش فکر کردی
ممنونم از دعای قشنگت
شما هم موفق باشیییییییییییی

امین اتاقک جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:31 ب.ظ

*..*•. .•.
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*...•*..*•. .•*..*•. . ....
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .
-´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•.
´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•.
´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•..
#############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•.
###############´´###..•*..*•. .•*..*•.
############### ´###..•*..*•. .•*..*•..
´##################.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´###############..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.•
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*...•*..•*..*•.•*.*
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..



ر ف ی ق یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:29 ب.ظ http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

سلام غیبتتون طولانی شد

سلام رفیق
یه ذره سرم شلوغه
یه ذره دستم به نوشتن نمیره...
بی حوصله شدم کلا

من یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:29 ب.ظ

اره
دقیقا


شما؟؟؟

ر ف ی ق سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

برگسون گفته (( هر فرد همان اندازه که به خود تعلق دارد ُ متعلق به جامعه است ... ))
سلام مهدیه جان
این دانه ای که کاشتی یکروزی درخت تناوری می شه از اون غافل نشو
منتظررررررررررررررررررررر یییییییییمممممممممممممم

سلام رفیق
این جمله رو درباره من گفتید؟؟
من متعلق به همتون هستمممممممممممم
ممنون که بهم سر میزنید

محمد سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:33 ب.ظ http://migam.blogsky.com

به این میگن سوء استفاده از اعتماد
راستی سلام

واقعا
دیگه نمیشه به کسی اعتماد کرد
راستی علیک سلام
عجبی از این وراااااااااااااااااا
آها سرتون شلوغه
یادم نبود

hamkhone سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:42 ب.ظ http://hamkhone.blogsky.com/

salam mahdieh jun khubi?
deltangetam baba
kojai?
posteeeet harf nadasht

سلام عزیزم
من خوبم
شما چطوری؟؟؟
منم دلم تنگیده
من همین جاممممممممممم
شما کجایی خانم دکتر
ممنون از تعریفت
قشنگ میخونیش عزیزم

نازنین چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ب.ظ

سلام عزیزم عیدت مبارک

بخشید واقعا برای پستام
باور کن همه تلاشمو میکنم تا شاد بنویسم اما خب گاهی نمیشه واقعا

راستی خودت که خوبی؟!
چرا دیگه نمینویسی پس؟!

سلام نازنین جونم
عید شما هم مبارک عزیزممممممممم
معذرت خواهی لازم نیست خونه خودته
از قدیم هم گفتن چهاردیواری اختیاری
ولی خوبه که تلاش میکنی
منم خوبممممممممممم
خوب دیگه چیزی نیست برای نوشتن اگه موضوع خوبی پیدا شد و واقعا حسش بود
چشم مینویسممممممم
آواتارتم خیلی قشنگهههههههههه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 ب.ظ

فراموشت می کنم
مانند آب خوردن...
از همان هایی که وقتی می خوری
به گلویت می پرد...
و سال ها سرفه می کنی...

...............................................

یه یادی هم از ما بکن دوست قدیمی


به همین راحتی فراموشم کردییییییییی
خوب اینجوری فکر که مایه عذاب میشم
فراموشم کنی بهتر نیست؟؟
من همیشه به یادتم عزیزم
اسمت کوووووووووووو؟؟

هلمار شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ق.ظ http://lucky-egg.blogsky.com

سلام
ناخود آگاه بعد از خوندن این متن دنبال دکمه ی لایک میگشتم!!!!!به قرعان

علیک سلام
این عادت فیس بوک بازهاستتتتتتتتتتتتتتت
منم اینجوری میشم
یه وقتایی فقط لایک میتونه احساستو بیان کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد