یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یادداشت شصت و یکم

 

یه یادداشت نوشتم هر روز یه چیزی بهش اضافه میکنم 

معلوم نشد بالاخره یادداشته منه یا یادداشت دیگران 

وای چقدر این  یادداشتهای من  زیاد شده ها  

بگذریم  

یه  چند وقتیه یادداشت جدید نذاشتم 

نه به اون وقتا که دقیقه ای یادداشت میذاشتم نه به الان 

راستش اینه که   

مینویسم اما پاکشون میکنم 

فکر کنم این اسم وبلاگ روی روحیه خودم هم تآثیر گذاشته 

یه فنجون سکوت رو سر کشیدم Coffee

سرم پر از حرف نگفته است 

پر از یادداشت برای نوشتن 

اما..... 

نمیتونم بگم 

باشه برای خودم و خدا 

که نمیدونم هنوزم همین نزدیکی هاست  

یه جایی خوندم  

حرفای آدمو که همه میشنون مهم کسیه که بتونه سکوتتم بشنوه و همه حرفاتو از همین سکوت بفهمه  

و اینکه

وقتی میتوانی با سکوت حرف بزنی ، بر پایه های لغزان واژه ها تکیه نکن

  

یادداشتهای دیگران

کاش همان کودکی بودیم که حرف هایش را از نگاهش می توان خواند
اما اکنون اگر
فریاد هم بزنیم کسی نمی فهمد و …
و دل خوش کرده ایم که سکوت کرده ایم .
آری ،
سکوت پُر
بهتر از فریاد تو خالی ست !
دنیا را ببین 

 

یه سوالی میخوام به این پست اضافه کنم 

چقدر به این جمله اعتقاد دارید؟؟ 

افلاطون میگه هر وقت نتونستی کسی رو فراموش کنی
بدون هنوز تو خاطرش هستی ... 
 
نظرات 11 + ارسال نظر
امین جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ب.ظ http://emshab.blogsky.com

سلام اجی
خوبی سلامتی چه خبر

سلام داداش گلم
خوب
خبری نیست
جز سلامتیه شما

امین شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ق.ظ

سلام خوبه پس خدا رو شکر

شکر

ر ف ی ق یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ب.ظ http://www.khoneyekhiyali.blogsky.com

سکوت گاهی وقتها هم فریاد معرفت میشود ... سلام راز به دل نشستن دلنوشته هاتون چیه ؟ ... سلام ... خداحافظ ...

سلام رفیق
شرمنده میکنی

نازنین یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ http://sokoot989.blogfa.com

سلام
من سکوت کردنو دوست دارم
بهتر از خیلی گفتن هاست

بعضی حرفها توی قلب آدم تا ابد بین خودش و خدا میمونه

راستش من به این جمله اعتقاد داشتم
اما شواهد انگار چیز دیگه ای میگن

سلام ناززنین جونم
دوست دارم حرفامو به یکی بگم
اما اونیکه بهش میگفتم
دیگه نمیخواد که بهش بگم
میدونم که دیگه به اینجا هم سر نمیزنه
اشکالی نداره
سکوت بهتره
درباره این جمله هم هنوز تو برزخم
نمیدونم باورش کنم یا نه
راستی
اومدم نظر بزارم برات نشدخوب اینجا میگم
امیدوارم بیای و بخونی
*************************************************
سلام نازنین جون
میدونم الان چی میکشی
پارسال همین موقعها ترم آخر منم بود
تنها آرزویی که داشتم این بود که این روزا هیچ وقت تموم نشه
اما نمیشد جلوی ثانیه هایی که میگذشت رو گرفت
سعی میکردم تک تک ثانیه هاشو تو ذهنم ثبت کنم
جلسه آخر هر کلاس کابوس شده بود
بعد هم امتحانا که یه ذره بچه ها رو از هم دور میکنه
بعدشم که دیگه
هر کسی دنبال پایان نامه و دفاع و کارای فارغ التحصیلیو...
وقتی میرفتی دانشگاه کسی رو آشنا نمیدی
دلت میگرفت
اون روزا یه جمله رو با خودم هی میگفتم
همین خاطرات خوبه که بعدا دیوونت میکنه
**************************************

ارامش دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ق.ظ http://his6.blogfa.com

نمیدونم خودمم توشکم که حرفش درسته یا نه!ولی به نظرم ربطی نداره و بستگی به دل آدما داره

کاش درست بباشه
کاش

نازنین دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ب.ظ http://sokoot989.blogfa.com

مرسی مهدیه جون
خوندم جوابتو
واقعا سخته وقتی همه چیز
همه ی خاطره های خوب تموم میشن

ممنونم که لطف کردی و برام اینجا نوشتی

عزیزم وقتی خواستی نظر بذاری اگه اول کلید enter رو فشار بدی کد ظاهر میشه بازم مرسی از مهربونی هات


خواهش میکنم عزیزم
خیلی سخته
خیلی زجرآوره
بدتر اینه که دوست داری برای خودت خاطرات خوشی بسازی که حداقل از عذابش کم بشه
اما.......
نزارن
ممنونم از راهنماییت
باشه میام دوباره بهت سر میزنم
البته یه بار امتحان کردم همون طور که نوشته بودی نشد
حالا دوباره انتحان میکنم

Y دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:33 ب.ظ http://hamkhone.blogsky.com/

salam azizam
khubi?
khoshiii?
kojaaai?delam barat tang shode

سلام عزیزم
خوبم مرسی
همین جام
منم دلم برات تنگ شده خانم دکتر
در اولین دیدار میچتیم
خوبه؟؟

00:00 چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.khalvatkadeyetanha68.blogsky.com

سلام دوست عزیز...تولدت مبارک...من هم متولد اردیبهشتم و عاشق این ماهم...اصلا متولدین این ماه خیلی آدم های جالبی هستن...دم دخترهای اردیبهشتی گرم!!!

سلام دوستم
ممنون از تبریک
مواقم
ماه فقط اردیبهشت و متولدین این ماه

مهدی جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ق.ظ http://dibacheh.blogsky.com

سلام
اول یه سری بزن
آشنا بشیم تا برسه به نظر دادن
مهدیه خانم نازنازی

سلام آقا مهدی
این چه جورشه دیگه
دعوته
به هر حال مال آمدیم

وحید و شیدا جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ب.ظ http://www.vahidslove.blogsky.com

خدای اطلسی ها با تو باشد
پناه بی کسی ها با تو باشد
تمام لحظه های خوب یک عمر
به جز دلواژسی ها با تو باشد

سارا جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:46 ق.ظ http://pleasewaite.blogfa.com

گاهی ادم حتی کلمه ای هم پبدا نمیکنه تا بتونه حسش رو بگه
سلام.خیلی وب خوشجلی بود.تموم آپاتو تاته ص خندم.بااینکه گذشته تولدت مبارک.
من به اون ج اعتقاددارم.
افلاطون میگه هر وقت نتونستی کسی رو فراموش کنی
بدون هنوز تو خاطرش هستی ...
درسته.توچی؟

وقتی کلمه ای نیست سکوت عالیه اما بعضیا معنیشو نمیدونن
سلام عزیزم لطف کردی که خوندی
من تو یه برزخم نمیدونم باورش کنم یا نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد