یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یادداشت پنجاه و هشتم

دیشب چهارشنبه سوری بود 

اما چهارشنبه سوری در خانواده ی ما برعکسه 

همه خانواده ها  

بچه هاشونو  از ترقه بازی نهی میکنن 

اما تو خانواده ما این ما هستیم که بزرگ خانواده یعنی پدر رو باید از ترقه بازی نهی کنیم 

هر سال مدلهای جدید رو این بابایی امتحان میکنه  

اینم ترقهای دیشبی 

   

  

تو این شب عیدی یه اتفاق جالب هم افتاده 

جالب که نه 

فرشامونو داده بودیم قالیشویی  

دوهفته پیش 

هرچی بابایی تماس گرفت  

هی گفتن امروز  

فردا 

ماشین خرابه 

و هزار و یک دلیل دیگه   

تا اینکه بالاخره دیروز آوردن 

بابایی دلیل رو جویا شد 

آقاهه با کمال خونسردی گفت : فرشاتونو دزدیده بودن 

مامانی از آقاهه خونسرد تر گفت:میخواستن ما فرشامونو عوض کنیم شما نذاشتید 

خانواده از این لارج تر 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
امین [اتاقک] پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

سلام مهدیه جون خوبی؟! دلم بلات تنگیده بودا..
حالا من بی معرفتم دیر به دیر میام.. تو چرا نمیای دختر خوف ؟!

مبارک باشه فارغ التحصیلی.. منم ترم پیش به جمع بیکاران پیوستم..
بیا با هم یه شرکت بزنیم به نام محفل بیکاران.. دور هم دعای خیر کنیم واسه مردم، پولشو بگیریم..
پیش منم بیا عسیس

سلام امین جان
خوبم
دل من هم برای شما بسی تنگ هست
تو بی معرفتی اما من نیستم
نوشته سمت چپ بلاگمو بخون
من همیشه بهت سر میزنم
تو هم مهندس بیکاری؟؟
شرکتو هستم

اشنا پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:52 ب.ظ

سلام خانم.منو که میشناسی.همن که اومد کمکت کرد اتاقتو تمیز کنی بعدشم تو شستنه ظرفا کمکت کرد.
چیشد یه دفعه رفتی و جواب مارو ندادی؟
انقدر نالاحت شدممممممم
امشب یادت نره

سلام
من شما رو میشناسم آیا
منکه همه اینکارا رو تنهایی کردم
من رفتم یا شما
ناراحت شدی؟؟
امشب چه خبره؟؟

محمد پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:46 ب.ظ http://migam.blogsky.com

سلام مهدیه , یه وقت سر نزنیاااااااااا !
خدا وکیلی یه همچین بابایی آرزوی هر بچه ایه , یادمه چند سال پیش بابام یه سری محموله مواد محترقه از پشت بوم خونمون پیدا کرد و . . .

سلام
بابا اون گوشه سمت چپ بلاگ منو بخونید لطفا
من به همتون سر میزنم
باباییه من که تکه
یه دونه است
نمیدونی تازه چه هیجانی داشت
نمیدونم جوون بوده چیکار میکرده

امین [اتاقک] پنج‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:21 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

فقط سر زدن کفایت نمیکنه گلم
دختر خوبی باش دیگه.. نظر بده.. حرف بزن..
اگه اینجوری باشه روزی 30-40 نفر سر میزنن به وبلاگم..خب به چه درد میخوره؟!
عقدۀ نظر ندارماااا
از قدیم گفتن نظر شما نشانۀ شخصیت شماست
آفرین

من که دختر خوبیم
نظرم دادم

یگانه شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:52 ب.ظ http://kisskissn2.blogfa.com

نوروز پیامبر مهر است که مرا وامی دارد تنها به خاطر تو دوست داشتن را یاد بگیرم.
.
.
.
عید مبارک عزیزم
خوش بگذره

عید شما هم مبارک عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد