یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

همه ی درد من

همه ی درد من اینست که میپندارم

دیگر ای دوست من ٫دوست نداری باشم

محمد علی‌ بهمنی
نظرات 4 + ارسال نظر
مهسای امیر !! شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ق.ظ http://mahsamir.blogfa.com

سلام مهدیه جون..
با اجازه ت لینکیدمت !!! البته ببخش بی اجازت بود !!

سلام مهسا چان
اچازه ما هم دست شماست!!

آشکار شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ب.ظ

به عنوان یه پیشنهاد
تا اون جایی که من دیدم و خواندم فکر می کنم توییتر جای مناسبی برای شما باشد

امین یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:47 ق.ظ

سلام اجی جونم خیلی خوشحالم کردی
دلم برات میسوزه اجی شما هم از این کارها میکنید اره اجی دارم یکی دارم ازدواج کرده از این کارها توی خونه خودش انجام میده ولی بعد از اینکه از سر کار اومد کارمند تشریف دارن مثلا لیسانس دارند

YeGaN دوشنبه 1 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ب.ظ http://kisskissn2.blogfa.com

هر گردی که گردو نیست !
بر فضل مثال هم اگه اون باشه چه فرقی به حال تو داره؟

نباید دیگه برام هیچ فرقی داشته باشه
اما نمیتونم داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد