یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یادداشت پانزدهم

این روزا مامانم میره میاد میگه مهدیه یه چیزی شده ناراحتی   

منم میگم چی من ناراحتم نه بابا - مامانا همیشه همه چیزو میدونن 

اما واقعا ناراحتم  

فوقش فکر میکنه فکر پایان نامه ام اما......... 

فقط ع فهمید من چمه و از زندگی چی میخوام  

ممنونم که حداقل تو توی این دنیا البته بعد از خدا فهمیدی من چمه 

و ممنون از گوش کردن به درد دلهام 

و ممنون از راهنماییهات

نظرات 37 + ارسال نظر
بهمن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ب.ظ

سلام الان اپ کردید چرا نظر من رو نشون ندادید میتونم بپرسم اهل کدوم شهر و استان هستید

نه.................
این چیزا چقدر برای همه مهمه.................

بهمن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ب.ظ

اخه اگه جسارت نباشه نباشه بی ادبی منو ببخشید میخواستم ا هاتون دوست بشم لطفا جوابتون هر چی هست بگید پیشاپیش معذرت میخوام و از حرفم برداشت بدی نکنید لطا ممنونم از شما

جواب شما داده شد و ثبت هم شده

بهمن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:07 ب.ظ

به همین سادگی میگید نه و.................یعنی به همی سادگی درست نیست با تمام پسرها یک نوع برخورد داشته باشید ادم ها با هم فرق میکنند

به همین سادگی
به همون سادگی که درخواست دوستی داده میشه
آدمها با هم فرق میکنن درست اما.............
دلایلشون برای دوستی هم فرق میکنه...............

بیت چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:22 ب.ظ http://mymusicalworld.blogsky.com

وقتی خودتو از مامنت و دیگران قایم کنی چی ؟بعد میدونی چی میشه/

چی میشه!!؟؟

بهمن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 ب.ظ

خوب شرایط شما چیه من ۱۸ سالمه و .....حرفتون چیه تجربه بدی دارید یا چیزی دیگه دیلل تنهایی تون چیه من میشنوم

من هیچ شرطی ندارم
ولی علاقه ای به دوستی هم ندارم
تو هم برای دوستی با من خیلی بچه ای
یکی باید به حرفام گوش میکرد که کرد دیگه نیازی به زحمت شما نیست

بهمن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ب.ظ

جوابتون رو بدید میشه با هم باشیم یا نه

نه..........
چقدر عجله دارید
من جوابتونو اون اول دادم
فکر کنم تازه دوستتون رو از دست دادید

بهمن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ب.ظ

چرا مگه چتونه انگار مشکل دارید با همه یا پسرا من مشتاقم لطفا درک کنید باهاتون اشنا بشم خواهشا مهم نیست چقدر بزرگتر باشید و .......بقیه مسایل در ضمن من تمام حرفاتون رو گوش میدم و درک میکنمشما هم منو درک کنید لطفا خانم

من با جنس شما مشکلی ندارم
شما آشنا ...........من اگه مشکلی دارید میتونم کمکتون کنم
من اهل دوستی نیستم
یه دوست خمب هم حرفای منو گوش کرد و راهنماییم کرد دیگه نیازی به کسی نیست

بهمن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ب.ظ

نه من تا حالا نداشتم بری همینه که عجله دارم با شما دوست بشم اگه داشتم بدون شک از غم خدای نکرده از دست دادنش میمیردم منو دست کم نگیرید و اینقدر مثل پسرهایی که هر ۱۸ ثانیه عاشق میشن با من برخورد نکنید ممنونم م نشهر و استانتون رو میخوام وبعد دوستی اگه بخواهید اگر نه که خداحافظ برای همیشه متظر جوابم هستم بستگی به جواب شما داره بمونم یا برم

این قدر دختر هست که آرزوی دوستی با شما رو داره
پیدا کردنش زیاد مشکل نیست
شما پسر خوب گل پاک اما من مورد مناسبی برای دوستی نیستم
به عنوان یه خواهر بزرگتر هر وقت کمکی خواستی کمکت میکنم
وبلاگتم بهم بگو تا کمکت کنم

بهمن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ب.ظ

دوست خوبتون کیه من شهر و استانتون رو میخوام بدنم بگید و اگه میخواهید گورم ر گم میکنم اعصاب رو خورد کرید دیگه نکنه میواهید براتون گریه کنم خیا یبد قلق هستید این رسمش نیست منتظرم

دوست خوبم هم یه رازه
ازش خیلی ممنونم
شهر و استان من برای شما چه فرقی میکنه
این دنیای مجازی راهها رو نزدیک کرده
همه اینجا کنار همیم

بهمن چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ب.ظ

چه کمکی به من میخواهی بکنی اجی لا اقل بگو از کدوم شهر و استای اذیتم نکن خوب باشه اینم وبلاگم بیا نظر بنداز ولی اپ نکردم هنوز بیا اینم اسمش

http://emshab.blogsky.com/

برای چی میخوای دوست شی!!
من همین جام !!

بهمن پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ق.ظ http://emshab.blogsky.com/

اخه باید یگید خوب برای دوستی شهر و استان و غیره دوست میشید یا نه هیچم الان من وشما کنار هم نیستیم اینم وبلاگ الان اولین اپم رو انجام دادم

مگه قراره دوست شیم
همو یه ذره بگذره دخترای وبلاگ نویس تنهای زیادی رو پیدا میکنی

بهمن پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ق.ظ

من تو رو میخوام وبلاگم رو گذاشتم نمیشه بیایی میترسی بخورمت
شهر و استان و دوستی

http://emshab.blogsky.com/

منم بلاگتو دیدم
شهر و استان تو برام مهم نیست پس سخی کن برای تو هم مهم نباشه من کجام

علی جلالیان پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 ق.ظ

خوب مینویسی دختر
ولی از این به بعد شادتر بنویس
فقط در حد پیشنهاده

ممنون از پیشنهادت
اگه پیداش کردم مینویسم

بهمن پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:05 ب.ظ

سلام شهر و استانت رو نگفتی بگو بهم منتظرم جوابت هستم

منتظر نباش

بهمن پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 ب.ظ http://emshab.blogsky.com

سلام شهر و استانت رو نگفتی بگو بهم منتظرم جوابت هستم منتظر چی نباشم لج بازی نکنید لطفا


بهمن پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ب.ظ http://emshab.blogsky.com

شهر و استانت رو بگو

آقا شورشو در آوردیا
اگه یه بار دیگه این سوال مسخره رو بپرسی نظراتت بدون جواب پاک میشه

بهمن پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ب.ظ

تو مثل اینکه حالیت نیست جواب منو بده تا راهم رو بکشم برم و گر نه همینه جوری ادامه میدم تا جوابم رو بدی

بهمن پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ب.ظ

بگو شهر و استانت کجاست ؟؟؟؟میگی یا نه.........

بهمن پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ب.ظ

یک بار دیگه فکر کن میگی یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ها

بهمن پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ب.ظ

نمیگی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بهمن پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ب.ظ

نظرت عوض نشد خوب حالا بگو

بهمن پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ب.ظ

افرین تو رو خدا بگو

بهمن پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:16 ب.ظ http://emshab.blogsky.com

بگو دیگه من بچه خوبی هستم ؟؟؟ چرا این جوری هستی معلومه دختر خوبی هستی اگه میخواستی از شرم راحت بشی همون اول یا دروغ بگی و یا خلاف طرز فکرت و عقایدت عمل کنی یا یک چیزی توی این مایه ها نمیدونم چرا اینطوری شاید تجربه بدی داشتی با کسی یا ناراحت یا از یک موضضوعی خیلی ناراحتی یا منو بچه میدونی به هر حال هر چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا اینطوری میکنی اصلا چرا خودم این طوری هستم ببخش تو این مدت اذیت کردم دیگه مزاحم نمیشم ولی سعی میکنم بهت سر بزنم هر وقت که بتونم و مثل یک فرد عادی یا مخاطب وبلاگتون و در هر مورد که میخوام ازتون راهنمایی بگیرم چون خودتون گفتید راهنماییم میکنید البته به کمک احتیاج دارم میتونید بهم کک کنید چرا نمی ایید به وبلاگم و نظر بدهید ممنون میشم ها


بهمن جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:14 ق.ظ

جوابم رو بده مهدیه جواب سوال هام جواب نظرهام

جوابی نداشتم
اگه حرفی برای گفتن باشه مطمئن باش میگم

بهمن جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ق.ظ

چرااینطوری میکنی یعنی میخواهی بگو شهر و استانی نداری یا اونجا اسمی نداره چرا شما اینطوری هستید جدا از اینطوری برخورد شما و جواب دادنتون ناراحت شدم نه الان از همون اول هر چی هم میگذره بیشتر ناراحت میشم از شما و طرز برخوردتون اخه چرا ؟؟؟؟

اگه ناراحت میشی چرا دوباره سرو کلت پیدا میشه
چرا هی میگی من رفتم و دوباره میای
سوالای تکراری حالامو بهم میزنه
اگه میخواستم جواب بدم جواب داده بودم
حالا شما منو اذیت میکنی یا من شما رو

بهمن جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ب.ظ

شما منو اذیت میکنی خوب چرا جواب رو نمیدی چون میخواهی اذیتم کنی چون بچه هستم اره نه باید بگی و گرنه همینجور سوالم رو میپرسم تا جوابم رو بدی

چون دوست ندارم

بهمن جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:43 ب.ظ

سام بر یگانه بی وفای عالم با عرض معذرت بلانسبت شما دوستتون خیلی غلط میکنه که دوست نداره که جواب منو بدید من جواب میخوام خیلی ناراحت میشم ها به خدا دیگه قهر میکنم باهاتون

من دوست ندارم جوابتون رو بدم
آقا خوب قهر کن
منم از نظرات تکراری خلاص میشم

بهمن جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:04 ب.ظ

باشه خود خواستی میرم ولی اینو بدونم این رسمش نبود مشکلت هر چی باشه نباید اینطوری میکردی یادت باشه خداحافظ

من در از دست دادن دوستان سابقه زیادی دارم
همین چند ساعت پیشم از یکی دیگه خداحافظی کردم
مشکل من اینه که شما پسرا چرا دوست دارید ما دخترا طبق خواسته های شما رفتار کنیم اما شما یه ذره به خواسته های ما اهمیت نمیدید

kami جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:17 ب.ظ http://inkare@nimbuzz.com


چه خبره ه ه ه ه!!!!!!!
این بهمن عجب مخ زنیه !

بهمن جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:35 ب.ظ http://emshab.blogsky.com

اقا خانم من ۱۸ سالمه دوست دختر هم ندارم و این رو بگم این نظرا تامین واین اقا کامی رو راجع به خودم میخونم خندهام میگیره چرا اینطوری هستی هی میخوام برم بازم پشیمون میشم من نمیتونم از شما بگذرم خوب بگو دیگه دختر خوبی باش منم پسر خوبی هتن باهام راه بیا چند بارمیخوام برم اما نمیتونم من بهت گفتم با بقیه پسرها فرق میکنم خوب تو اجازه نمیدی بهت نشون بدم میخواهی شماره بد بهت زنگ بزنم ها مشکلت چیه دختر مشکل اون پسر ها با تو چیه میخواهی بهشون بگو یک جوری بیان اینجا توی قسمت نظرات یا بیان وبلاگ یعنی یک حالی بهشون میدم که تا حالا هیچ شغالی به جفتش نداده چکارت دارن هر کسی هست بهش بگو بیاد من دوست دارم هم جوره چرا اذیت میکنی اقا مشکلت با بقیه پسرها چیه به من چه ربطی داره خیله خوب نگو من چی گفتم که تو میگی طبق خواسته من باید باشی هر چی تو بگی ولی جز رفتن و نباید از این حرف ها بزنی فهمیدی و گرنه خودت نیدونی ها

من که چیزی نفهمیدم
اما قبلی هم ادعا داشت با بقیه فرق میکنه
فکر میکرد مثل بقیه خورده شیشه نداره
اگه فکر میکردم ۱ درصد میشه به پسرا اعتماد کرد
حالا فکر میکنم ۰ درصد میشه اعتماد کرد

بهمن جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:36 ب.ظ

خوب نظرت راجع به من اینکه که من مخ زنم باشه خوب مخت زدم یا نه چرا این جوری میکنی دختر دیگه دوست نداره ها

یه ذره به جمله بندی فکر کن غیر قابل فهمه

بهمن جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:00 ب.ظ

ببین دارم این همه نازت رو میکشم یا به اصلاح یک کم دیگه غروم رو زیر پا گذاشتم چرا اینطوری هستی ها

من همینم از حرفم پایین نمیام
خیلیا تجربه اش رو داشتن
زیاد تلاش نکن نتیجه نداره
غرورت رو صرف من نکن

بهمن جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:50 ب.ظ

اقا چه مشکلی با پسرها داری که از همشون بدت میاد چرا فراموشش نمیکنی و نمیایی با من دوست بشی چته دختر چرا کوتاه نمیایی خیلی خیلی معذرت میخاوم مگه زبونم لال با اون رابطه ای چیزی داشتی که اینقدر بد بین شدی به همه پسرها و نمیدونم چی بگم خیلی شاکی هستی و تو روخدا درکم کن من با اونی که با تو نمیدونم چکاری کرده فرق دارم من اون نیستم دارم عصبانی میشم لعنت به این زندگی

آقا ولم کن
اگه برات ارزشی دارم
تاضای دوستی نکن
این کارت داره عذابم میده

[ بدون نام ] جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ب.ظ

مت تجربه ای نداشتم و میخوام صرف تو کنم ودارم میکنم یعنیولی تو نمیدونم چته که مگه چکارت کرده ببخشید ها ولی نمیشه که افسوس گذشته رو خورد بالاخره گذشته و من به شخصه برای این تجربه بد شما متاسف هستم ولی اخرش چی نمیخواهی فراموشش کنی نمیخواهی دیگه زندگی کنی

آقا بی خیال ما شو
بی خیال
لطفا
بیشتر از این عذابم نده
خواهش میکنم
خواهش
خواهش

شغال شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ق.ظ

جوب منو بده التماس و خاهش لازم نیست چون بی فایده هست من ازت یک سول پرسیدم اهل کجا و کدوم استانی هر چی تونیستم به پات افتادم ولی شما نگفتی پس بگو تا این مسایل تموم بشه و همین دیگه

منم یه خواهش کردم
شما به خواهش من توجه نکردی
منم جواب شما رو ندادم
همین!

شغال شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:19 ب.ظ

نه اول من سوال پرسیدم شما جواب ندادی و به خواهش من گوش ندای بعد خواهش کردی حالا شما جواب منو بده منم به خواهش شما گوش میدم حله خانم جون

. جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ http://nog.blogsky.com

امیدوارم ناراحتیت برطرف شده باشه!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد