یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یادداشت دوازدهم

امروز میخوام بگم غلط کردم اشتباه کردم خدایا منو ببخش

امروز خیلی دلم برای بابام میسوزه این قدر که به حالش گریه کردم

چرا تا این سن که همه تو همه جای دنیا استراحت میکنن باید کار کنه و خرجیه مارو بده

همه دعا کنن من یه کاری ژیذا کنم تا بابام بیشتر از این کمرش زیر خرج زندگی نشکنه


نظرات 15 + ارسال نظر
وحید سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ب.ظ http://blog-sky.blogsky.com

سلام وقت بخیر
پدر شما خودشونو بیمه کردند؟ چون در سنین بالا حقوق مستمری خیلی کمک خرج خانوادست. حتی دختر تا زمانی که مجرد باشه تحت بیمه پدرشه.
اگر خانواده ها سطح توقع هاشونو بیارند پایین و به کم قانع باشند، هیچوقت کم و کسری نمیارند.
پس اونایی که در سنین جوانی خودشونو بیمه می کنند، در آینده آسوده تر زندگی می کنند.

( کار امروز را به فردا مسپار ، امروز ، فردای همان دیروز است )

از خانواده ما انع تر ژیدا نمیشه
اما واقعا با همون حقوق مستمری میشه زندگی کرد
شما توشرکت بیمه کار میکنی
یا اهالی دولت هستید

صادق محمدزاده چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ق.ظ http://www.taninblog.persianblog.ir

-::/<
سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه البته این فقط یه پیشنهاده. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و متاسفانه عضویت تان رو ملغی می کنه که این واقعا برای ما ناراحت کننده هست که دوستی مثل شما رو از دست بدیم. نکته آخر این که اگر به مشکلی برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم
::"_-

تک درخت تنها چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:05 ق.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

سلام عزیزم
منم مثل تو نمیخام بابام خرجیمو بده و با هزار بدبختی دارم سعی میکنم خودم هزینه های خودمو دربیارم...
سخته ولی غیر ممکن نیست...
من برات دعا میکنم که کار خوب گیر بیاری

ممنون

وحید چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ق.ظ http://blog-sky.blogsky.com

مگه خانوادتون چشه؟ چند نفرید؟
دعوا و مشاجره هم دارید؟
من تو شرکت بیمه کار نمی کنم و اهالی دولت هم نیستم، اگه اینطوری بود شما رو یک جای خوب استخدام می کردم.

حتماْ مامور آمار هستید
احتمالاْ مشاوره نمیدید
اگهاز اهالی دولت بودید واقعاْ منو نشناخته استخدام میکردید

وحید چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:03 ب.ظ http://blog-sky.blogsky.com

مامور آمار نیستم و آدم آمار گیری هم نیستم و تا کسی بهم گیر نده، به کسی گیر نمیدم.
مشاوره هم انجام میدم و نیاز به وقت قبلی هم ندارید.
برای استخدام هم باید پس از گزینش و تائید صلاحیت که شما حتماً دارید براحتی پس از تکمیل فرم استخدام، با حقوق و مزایای خوب زندگی را به کام خود شیرین می کنید. (به همین راحتی و به همین خوشمزگی)
اگه خیلی وضعت خوب بود دوست داشتی مستقل زندگی کنی؟ و برای خودت خانومی کنی؟

یعنی کار پیدا کردن به همین راحتیه
کجا استخدام میکنن اینقدر راحت من فردا میام
راستی از کجا فهمیدید من صلاحیت دارم

وحید چهارشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ب.ظ http://blog-sky.blogsky.com

کار پیدا کردن به همین راحتیه، ولی کار خوب پیدا کردن یکم شانس می خواد.
اول باید توانمندی هاتون معلوم بشه، بعد بگید تو چه رشته ای تحصیل کردید و بگید چند سالتونه و به چه کاری علاقه مندید؟
همین که با صراحت صحبت می کنید میشه حدس زد صلاحیت هم دارید.

مهم همینه : یه کار خوب منم که از اول همینو گفتم
من که راستشو میگم اما تو این دوره زمونه تو دنیای واقعی نمیشه به کسی اطمینان کرد و مطمئن بود داره حرف راست میزنه اینجا که دیگه مجازیه
ولی مشاور خوبی میشید خوب از آدم حزف میکشیدا

وحید پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ق.ظ http://blog-sky.blogsky.com

متأسفانه سوء استفاده از خانمها هنگام استخدام در شرکتهای خصوصی به معظل بزرگی تبدیل شده که اونهارو بعنوان منشی استخدام می کنند و بعد دامشونو پهن می کنند.
عده ای از این شرکت ها که به ظاهر محیط آراسته ای دارند، بیشتر دخترهایی رو جذب می کنند که بعلت مشکل مالی جویای کار هستند نه بهره گیری از توانمندی های اونها در حیطه رشته تحصیلیشون. درضمن اگر متوجه شوند اون خانم واقعاً نیاز مالی داره، بعد از گذشت چند وقت بهش پیشنهاد رابطه جنسی می کنند به این بهانه که اگر مخالفت کرد، اونرو تهدید به اخراج کنند.
بعضی دیگر هم به دنبال دخترهای خوشگل و خوش استیل هستند و برای برطرف کردن امیال شهوانی خودشون و حفظ پرستیژ شرکتشون در هنگام پاسخ دادن به ارباب رجوع از آنها استفاده می کنند.

ممنون که به فکر ما دختر ها هستین
پیشنهاد میکنم پستهای قبلیه منو بخونید
پس برام دعا کنید یه کار خوب یه جای خوب با حقوق خوب
مرتبط با رشتم پیدا کنم
منم براتون آرزو میکنم به همه آرزوهاتون برسید
گرگا ت. جامعه از جنس شمان
پس جامعه خوب میشه زمانیکه این جنس یه ذره خودشو کنترل کنه
که ما هم اینقدر عذاب نکشیم
اینقدر همه نخوان ما رو از دست گرگا نجات بدن
اینقدر مارو محدود نکنن
اینقدر برای خودشون آزادی نخوان

وحید پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:17 ب.ظ http://blog-sky.blogsky.com

پستهای قبلی شما رو خوندم. ولی نگفتید مهندس چه رشته ای هستید.
بهترین راه اینه که شما با شروع یک زندگی جدید، تغییر و تحولی تو زندگیت بدی و برای خودت مستقل بشی تا ضمن برطرف کردن نیازهای روحی ، زیر بار مسئولیت خانواده نروید و برای خانوادت وقایع روز را تعریف نکنی و با پاسخ سرد آنها مواجه نشوی.
ولی کو همسر خوب؟ تو این دوره زمونه به هیچکس نمیشه اعتماد کرد. آخه با این خواستگارهای مظلوم نمای گرگ صفت حیله گر حقه باز که فقط به برطرف کردن نیازهای جنسی شون اکتفا می کنند نمیشه که زیر یک سقف زندگی کرد! اونوقت مشکلات طور دیگری براتون رقم میخوره.
پس این جمله را مد نظر قرار بدید:
از آنکه به تو نزدیک میشود دوری کن، سیل هرچقدر نزدیکتر می شود ویران کننده تر است.

منظور از خوندن پستهای قبلی فهمیدن تفاوت جنس من با جنس شماست نه رشته و تحصیلات
زیاد هم نمیخوتد به فکر جنس ما باشید تذکراتی به جنس خودتون بدید
زندگی من نیاز به تحولی نداره یه مشکل کوچیکه که هر بچه ای توی یه دوره ای با خانوادش پیدا میکنه
استقلال هم با ازذواج به وجود نمیاد اگه الان تو زندگیت مستقل نباشی و نتونی برای خودت تصمیم بگیری تو زندگی جدید هم یه نفر دیگه دوست داره برات تصمیم بگیره
اینطوری بیشتر زندانی میشی

shakiba پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ب.ظ http://kavirbienteha.blogsky.com

استشمام عطر خوش عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان

عید شما هم مبارک
به امید روزهای خوش و پر از آرامش

وحید یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ب.ظ http://blog-sky.blogsky.com

با اون جوابی که بهم دادی فکر کردم غیر مستقیم داری بهم میگی :
تو که مرهم نمیشی رو زخم من نمک نپاش.

فرموده بودید تذکراتی به جنس خودتون بدید.
متأسفانه جنس ما زبون خوش سرشون نمیشه و بهتره کاری باهاشون نداشته باشیم و این قشر باید بیشتر با خودشون کنار بیاند تا اینکه کسی نصیحتشون کنه.
اگر به آخرین نظرم دقت کنی می بینی که در واقع پاسخ نظر شما رو تایید کردم. چون استقلال طلبی با عقل و منطق جور در میاد نه با شروع زندگی مشترک، که به قول خودتون با وارد شدن فرد جدید تو زندگی اونم با طرز فکر متضاد قطعاْ موجب اختلاف نظر هایی در زندگی زوج ها خواهد بود که همین اختلاف سلیقه بعلت عدم تفاهم ، ممکنه بعد ها منجر به طلاق شود.
یک جمله ای ست میگه: یا با زندگی بساز یا خود ، زندگی را بساز.

من اصولم زبون تند و رکی دارم
برام جالبه مگه شما از اون جنس نیستید
خوب اصولا ما جوونا از نصیحت بدمون میاد و فکر میکنیم دانای کلیم شما اینجوری نیستید
فکر کنم خیلی از من بزرگترید چون همون حس نصیحت رو دارید
شغلتون چیه

وحید یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ب.ظ http://blog-sky.blogsky.com

اگه شما فکر می کنید زبونتون تنده ولی اگه به حرفاتون کمی فکر کنیم باور کن از عسل هم شیرین تره.
اونایی که فکر می کنند حرف های شما تنده ، چون هنوز نتونستن با خودشون کنار بیان و بر این باور عقیده دارن که حرف حق تلخه.
بله منم از اون جنسم ولی جنسم شیشه خوردش کمتره.
اگه کسی از نصیحت کردن بدش بیاد ، حتما با خودشم نمی تونه کنار بیاد . اگر انسانها انتقاد پذیر باشند و نسنجیده تصمیم نگیرند می تونند با تغییر و تحول تو زندگی شخصی گریشون، حداقل الگوی دیگران باشند.
اگه به پروفایلم مراجعه کنید از میزان سن و شغلم با خبر میشید.

آدم بسیار جالب با طرز تفکر بسیار جالبتری هستید
کار جالبی هم دارید
یکی از اون کارا که خیلی شاده
از اون کارا که من دوست داشتم
و فقط ۲ سال از من بزرگترید و لی حس میکنم خیلی پخته ترید
جالبه
یعنی شما هم انتقادو قبول میکنید هم نصیحتو
اگه اینطوریه که خیلی موفقید
با حرف آخرتون موافقم اما نمیتونم باهاش کنار بیام
من هنوز خیلی باید رو خودم کار کنم چون نمیتونم حرف کسی روقبول کنم
حرف خیلی زیده تو یه کامنت جا نمیشه
بازم میگم اگه مشاور میشدید هم موفق بودید

وحید دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:54 ق.ظ http://blog-sky.blogsky.com

چجوری کشف کردی آدم بسیار جالبیم؟
اگه کار شادی دارم ولی انجامش صبر و حوصله می خواد چون زمان میبره تا درست شه. دقیقاْ مثل همون ضربل المثل که میگه: تا گوساله گاو شود دل مادرش آب شود. حکایت همینو داره کاری که قراره به ثمر برسه باید براش زحمت کشید.
شاید از بعضی آدما دل خوشی ندارید و یا ممکنه در حق شما کم لطفی کرده باشند. البته حق داری رو کسی حساب نکنی چون کسی برای آدم دل نمی سوزونه. مثل همون جمله ای که میگه: کس نخواراند پشت من جزء ناخن انگشت من. پس هر شخصی بهتر با خودش و خدای خودش کنار بیاد.
پس پیشنهاد می کنید برم مشاور شم و موقعیت فعلیم رو از دست بدم؟ یا جفتش در کنار هم باشه بهتره؟

از همون جا که شما فهمیدید من آدم رو راستیم
همه کارا صبر و حوصله میخواد بعدم من توی کارام اینقدر آهسته پیش میرم که همه کفرشون در میاد ولی همیشه نتیجش عالیه و همه رو متحیر میکنه به هر حال نابردهرنج گنج میسر نمیشود این ضرب المثل گفتنا به من هم سرایت کرد
جریان یکیشو میخام تو پست بعدی بنویسم
آدم میتونه توکاری موفق باشه که دوسش داشته باشه
اگه هر دو رو دوست دارید میتونید موفق باشید در هر دو
من یکیو میشناسم الان هم سن شما دانشجوی دکترا در ۲ دانشگاه تدریس میکنه کارای تحقیقاتی میکنه کتاب ترجمه میکنه تازه پایه برای تفریح هست تازه این روزا هم عروسیشه
در همه هم موفق رتبه ۱ ارشد بوده دیگه تا آخرشو بخونید دیگه
ولی نمیدونم چه جوری به این همه کار میرسه

[ بدون نام ] دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:42 ب.ظ

شما خودت گفتی زبون رکی دارم وگرنه علم غیب که ندارم بفهمم اینقدر بامرامی.
کدوم جریان رو می خوای به پست جدیدت اضافه کنی؟
اون دوست عزیزی که تو تحصیل و کار ، خیلی موفقه بنظر من مهمترین دلیلش اینه که همسر خوب و فداکاری نصیبش شده و در دوران دوستی و نامزدی براش کم و کسری نذاشته، خوش بحالش.
فکر می کردی چند سالم باشه؟

اون که من گفتم ماله بعد از حدس شما بود
جریان جو گیریه یه آقایی رو
اگه حوصلم کشید مینویسم
اون آقایی که من گفتم از عجایب خلقته فکر کنید با دوسال اختلاف سن استادم بود وقتی سنشو فهمیدیم باورمون نمیشد
اول که تو زن داشتنش شک داشتیم
فکر میکردم خیلی با هم اختلاف سن داشته باشیم
الان خیلی با 26 ساله ها برخورد دارم نکنه بعد از 25 سالگی آدم به ÷ختگی میرسه
حالا سال دیگم ببینم چی میشه

وحید دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:31 ب.ظ http://blog-sky.blogsky.com

خوب بعضیا استعداد های نهفته ای دارند که با مرور زمان مثل گل شکوفا میشه و رشد می کنه.
اون استاد به قیافش می خورد چند ساله باشه؟
بعد از ۲۵ سالگی فقط یک سال به سنمون اضافه میشه و تاثیری تو پختگی شخص نداره. اگه اینجوری بود من الان باید نسبت به پارسال خیلی فرق می کردم. هستند اشخاصی که با 40 سال عمر ولی عقلشون هنوز رشد نکرده و هنوز در حالت offline قرار دارند. البته شاید برای بعضیا این برداشت شما صحت داشته باشه که اونم بر میگرده به شانس - عرضه - تلاش و پشتکار خودشون.

ما به قیافش زیاد توجه نداشتیم طرز برخوردش ُ رفتارشِ و پختگیش فکر میکردیم سن بیشتری داشته باشه به قیافش سن زیادی نمیخورد
توی این یک سال ممکن اتفاقاتی بیفته که باعث پختگی بشه
من که شما رو پارسال نمیشناختم بدونم عوض شدید یا نه
وبلاگم تبدیل به چت روم نشده

. جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ب.ظ http://nog.blogsky.com

آفرین!!
ولی من این حرفت رو قبول دارمپدر ومادر هر چی باشن پدر ومادراند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد