یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یادداشت نهم

دوباره برگردیم سراغ همون سریال  

خیلی جالبه که پدر مادرا اصلا بچه ها رو درک نمیکنن 

امشب وقتی امیرحافظ سر مامانش داد زد که اکرم زنمه و باباش گفت به خاطر کار تو ما الان گیر کردیم  

بابام گفت چه پسره پررویی 

میخواستم بهش بگم 

شما خودتون تا غریزه جنسیتون گل میکرد زن میگرفتید و همون شب کارتونو میکردید  

الان مامانم بعضی وقتا خندش میگیره چون من خودم حاصل شب اولم - آدم چقدر کثیفه ـ  

اما حالا ما چی  

چند سال باید این غریزه سرکوب بشه  

بعدم که نامزد داشته باشی اما از همه چی محروم باشی خوب بیچاره بعد از چهار سال چقدر تحمل کنه!!

نظرات 4 + ارسال نظر
میثم پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ http://meysam-mn.blogsky.com

سلام از وبلاگتون دیدن کردم وبلاگ جالبی دارین اگه خواستید میتونید منو بانام عشق زیر باران لینک کنید وبهم اطلاع بدید تا شما رو با نام دلخواهتون لینک کنم
متشکر

وبلاگت قالب بسیار زیبایی داره بسیار تاثیر گذار

امین شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:59 ق.ظ

اجی مشکل شما توی این اپ اینه که میخواهید ازاد باشید در دوستی شدن با پسر دلخواهتون هیچ محدودیتی نداشته باشید حالا این از نظر خانوادگی و از لحاظ قانونی توی این کشور جرمه چه برای پسر و چه شما که دختر هستید و ........ و چیزهای پشت پرده مربوط به این جریان ها که منم ازشون چیزی نمیدونم ولی من یکی رو دوست دارم میدونم چیز خوبیه یک حس خوبیه همه چیز ادم رو عوض میکنه خوبه اما متاسفانه ...... خیلی چیزها هستند که مانع رسیدن ادم به اون عشق میشن

من و دوستی!!
نه مشکل من تبعیضه بینه دختر و پسر
همین!!

امین شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:23 ب.ظ

هر چی شما بگید اجی خوب من منظورم این نبود که دوست بشید اشتباه گفتم

. جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ب.ظ http://nog.blogsky.com

سخته بخدا!! بعضی ها فقط به فکر عشق وحال خودشونن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد