یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یادداشت هشتم

این سریال جراحت رو میبینید 

یکی دیگه از بدبختیه دخترا رو نشون میده  

پسره عشقو و حالشو کرده  

باور کنید دختره تو اون زمان داشته به این روزا فکر میکرده و هیج لذتی نبرده  

حالا چی دختره باید فکر دختر نبودنش باشه اینکه اسم پسره تو شناسنامش نیست و هزار حرف مردم پشت سر خودش و خانوادشه 

 اما پسره میتونه بدون اینکه آب از آب تکون بخوره زندگیه جدیدی رو شروع کنه!!

نظرات 3 + ارسال نظر
amirreza1373000 چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ب.ظ http://talar.cz.cc

سلام
وای............
چقدر وبلاگ خوبی داری
این بهترین وبلاگی هست که دیدم
من امیررضا هستم
ما می تونیم دوست خوبی با هم باشیم و همکاری کنیم با هم
اگر دوست داشتی بیا سایت من، من تو رو مدیر می کنم اینم سایت های من:
www.talar.cz.cc
www.gsae.ir
www.gtalar.tk
www.gold.gsnhost.co.cc
goldstarnews.ir
منتظرتم[گل]

نه بابا منو میکنی مدیر

سعید چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ب.ظ

سلام
من امروز وبلاگ شما رو اتفاقی دیدم.
مطالبتون واقعا جالبه!
درباره این مطلبتون هم باید بگم حرفتون منطقیه اما رسم زمونه اینجوره دیگه!

خوشحالم شما پسرا هم قبول دارید ما چقدر بدبختیم!!

. جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:32 ب.ظ http://nog.blogsky.com

من زیاد این سریال رو ندیدم. ولی تقریباً می دونم موضوعش چی بوده!
ولی خودت باید این زندگی رو تغییر بدی! تنها خودت می تونی به خودت کمک کنی!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد