یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یادداشت سوم

فکر کنید پیشنهاد یه اردوی دسته جمعی با دوستاتون به شما شده

اولین چیزی که به فکر پسرا میرسه اینه که برنامه ی کاری یا درسیشونو چک میکنن ببینن توی اون مدت کاری دارن یا نه

من تا حدود ۱ ماه پیش همین طوری بودم چون قبلنا دوستای ایه ای نداشتم اصلا به این چیزا زیاد فکر نمیکردم

از طرفی همیشه نگران نگرانیای مامانم بودم همشه باب دل اون رفتار میکردم

بله اولین چیزی که یه دختر بهش فکر میکنه رضایت خانوادشه ...

من فقط یک بار باب دل اونا رفتار نکردوم فقط یک بار در طول ۲۳ سال اما به غلط کردن افتادم

اون قدر که توی اون اردو بهم خوش گذشت هنوز با خاطراتش خوشم

اما هنوزم وقتی به بعدش فکر میکنم بغض میاد سراغم

نمیدونم آخه من چیکار کرده بودم....

من حتی نمیتونم یه روز خوش باشم

نظرات 2 + ارسال نظر
سلمان شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ب.ظ http://www.twisters.blogfa.com

سلام به ما هم سر بزن

. جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ب.ظ http://nog.blogsky.com

درکت می کنم. البته باید حرف پدر ومادر رو گوش کرد. ولی در یه چار پوب خاصی. خب پدر ومادر هم باید بچه ها رو درک کنند.

اگه درک کنن خیلی خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد