یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یادداشت دوم

من کوچیکتر که بودم فکر کنم دوران دبیرستان هر موقع دوستام میگفتن خوش به حال پسرا آزادن من مخالفت میکردم که ما هم آزادیم هرکاری بخوایم میکنیم

من تو خوانواده ای بزرگ شدم که دور و ورم همش پسره نه خواهر نه دخترخاله نه دختر دایی نه دختر عمه نه دختر عموی هم سن خودم ندارم یا خیلی بزرگن یا خیلی کوچیک همبازیام همه پسر بودن

اون موقع خودمو با اونا مقایسه میکردمو هیچ محدودیتی نمیدیدم

اما حالا تو سن ۲۳ سالگی حالا که مهندس این مملکتم دارم درکش میکنم

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:53 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

ممنون
دوست دارم نظر شما پسرا رو هم بدونم
اینکه واقعا بعضی مسایل محدودیته یا من توهم دارم و خودمو محدود میبینم

سایت دیده تک شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:23 ب.ظ http://www.didetak.com/index.php?DPT=IP18

با سلام
دوست عزیز اگر تمایل به تبادل لینک داری به سایت ما سر بزن
موفق باشی

. جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ب.ظ http://nog.blogsky.com

من سخت مخالف تبعیض هستم.
همه آدم هستیم.
من به یه چیز خیلی اعتقاد دارم اون هم ازادی است انسان آ ازاد به دنیا اومده وآزاد هم باید زندگی کند.

حرفش قشنگه
اما کیه که عمل کنه
تو خانواده ها
تو جامعه
تو دانشگاه
عمل نمیشه
فقط حرفش هست

مهسا سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:43 ب.ظ

سلام،
داشتم تو اینترنت می گشتم که بلاگت پیدا کردم. همۀ یادداشت هات خوندم، منم یه دخترم با کلی آرزو... منم دوست دارم آزاد باشم
تازگی یه تصمیمی گرفتم، می خوام با پدرو مادرم برم پیش مشاور! اونا که حرف منو قبول نمی کنن اما شاید حرف مشاورو قبول کنن!
به تتو هم پیشنهاد می کنم بهش فکر کنی، شاید همه چیز درست بشه ...

سلام مهسا جان ممنونم ک بهم سر زدی و وقت گذاشتی و خوندی
۱ سالی میگذره از نوشتن این یادداشتها اگه یادداشت تولدم رو خونده باشی دستگیرت شده که همه چی عوض شده دیگه
اما الان که فکر میکنم اون موقعها بهتر بود
باور کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد