یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

96.10.25

بیشترین ناراحتی من از بابام ، سر رفتاراش با مامانه

یه بار شهره بهم گفت : مگه میدونی عشق یعنی چی؟ مامانت به خاطر دوست داشتن باباته ک تحمل میکنه

راست میگه خیلی وقتا مامان میگه اگه بگو و مگوت با بابات به خاطر منه ، من راضی نیستم

کتاب " ما تمامش میکنیم " وای الان یادم اومد دختره هم از باباش متنفر بود.....به خاطر رفتارش با مامانش

دیروز یه تصمیمی گرفتم 

که قلمرو خودمو داشته باشم 

این زندگی اون دوتاس و تا الان اینجوری ساختنش ، یا عوضش میکنن یا ادامه میدن

من هم باید قلمرو خودمو داشته باشم

خیلی سخته ولی فکر کنم یه سری مشکلاتمو حل میکنه

96.10.25

یه چیزی ک یاد گرفتم اینه که خودم رو بزارم جای دیگران و بعد ببینم واقعا رفتار من تو اون لحظه چه شکلیه؟

بیشترین درگیری های من همیشه با پدرم بوده

و ازاولین جلسه های مشاورم ، بهم گفته شد ک پدر اولین جنس مخالف زندگی هر دختریه تا روابطت باهاش درست نشه ، با هر جنس مخالفی مشکل خواهی داشت

وقتی با محبثی با نام سایه آشنا شدم ، متوجه شدم تمام رفتارهای پدرم که آزارم میده تو وجودم هست و خیلی وقتا  انجامش میدم

و ما دقیقا چیزی از رفتار دیگران رو میتونیم درک کنیم و ببینیم ک تو وجودمون باشه

وقتی دیشب جواب مامان رو با عصبانیت داد و سرش داد زد ، با ما شام نخورد، شامش رو خورد و رفت زیر پتو یاد خودم افتادم

منم همین جوری ناراحتیم رو بروز میدم

وقتی مامان دوستاش رو دعوت کرد و شروع کرد داد و بیداد ، اول ناراحت شدم که پول ندارم مامان رو با دستاش دعوت کنم بیرون، بعد گفتم این باباس که باید فکر کنه به این قضیه ، مرحله بعدی گفتم اون زندگیشو ساخته من کجای زندگیمم و..... وقتی داشت به قول روانشناسا فرافکنی میکرد که از فلانی بدم میاد چون فلان کار رو میکنه تو ذهنم گفتم دقیقا بابا هم همین کار رو میکنه!

خیلی دقت میکنم

خودم و همه از چیزی بذم میاد که ما هم همون کار رو میکنیم 




96.10.24

آرزوی مرگشو میکنم 

شب دومه!

چقدر به زندگی خوب بعد از مرگش فکر میکنم

همین جوری ک همیشه فکر میکردم یه اتفاق بزرگی میفته و زندگیمون از روتین در میاد

و دو ساله زندگیمون رو جهنم کرده....