یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یادداشت صد و بیست و پنجم

خوب این چند وقته خیلی غرغر کردم 

دیروز سرناهار که با همکارا بودیم به این نتیجه رسیدم که خیلی چیزا دارم که اطرافیانم در حسرتش هستن پس بهتره دیگه غر نزنم .....

کارم پر از استرسه ، پر از فشارِ عصبی ....

این یک هفته دیگه طاقتمو برید ....

ولی خوب باید خدا رو شکر کنم که خانواده و خونه ای دارم پر از آرامش 

حداقل میدونم برسم خونه ، مامانم در انتظارمه 

میشینیم با هم حرف میزنیم ، چایی میخوریم ، تعریف میکنیم از روزمون از کارامون ....

برادرم میاد ، بابام میاد .... شام میخوریم و خوب من دیگه غش میکنم 

صبحم که مامانم صبحانه آماده میکنه ، بابام نون داغ میخره ، همه با هم صبحانه میخوریم و میریم سرکار

درسته زیاد با هم نیستیم 

خونمون دوره مجبوریم زیاد تو راه باشیم تا هر کدوم به محلِ کارمون برسیم ولی خوب ، خونمون آرامش داره

همین برا بعضیا آرزوئه

همین که مادر پدرشون بهش توجه کنن ....

همین که وقتی ناراحت میشن حداقل مامانشون بگه چه مرگشونه ...

همین که با هم سرِ سفره باشن ....

صبحانه کنارِ هم باشن ....

نونِ داغ داشته باشن ....

همین چیزای کوچیک که به چشم من نمیاد....

درسته مشکلات هست 

اختلاف سلیقه هست 

ولی خوب ...... خدا رو شکر

نظرات 3 + ارسال نظر
محبوبه دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ق.ظ http://mzm70.blogsky.com

آره خونه ایی که آرماش داره یعنی هنوز توش زندگی جریان داره


ممنون بابت رمز خانومی

زیر این آسمون آبی دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ب.ظ http://zireasemoon.blogsky.com/

چقدر خوبه اینطوری فکر میکنی
آفرین
راستی اینقدر شرایط کاریت سخته، حقوقش خوبه دیگه انشالله؟

بعضی وقتا یه تلنگرایی میخورم که اینا رو یادم میاره
وایییییییییییییی
خانومی
اصن فکر نمیکردم منم دعوت کنی
ممنون

شکیبا جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام مهدیه

خیلی خوبه که قدر خودتو و شرایطتو میدونی

راستی مهدیه ادرس قبیلم رو یکی دیگه که نمیدونم کیه برداشته

اگه خواستی بهم سر بزنی به آدرسی که برات گذاشتم بیا.

موفق و شاد باشی

سلام عزیزم
چیکار کنم دیگه شرایط رئ باید برای خودم قابلِ تحمل کنم
چشم عزیزم سرمیزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد