یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ
یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یـکـــــــــــــــــــ فنجـــــــــــــــــــــــانـــــ سکــــــــــــــوتـــــــــــــــــــــ

یادداشت صد و بیست و چهارم

کمتر از 14 روزِ دیگه 27 سالم میشه

و اصلاً باورم نمیشه اینقدر تونستم زنده بمونم ...

به همین علت هم اون بالا شد دهه ی سوم

خیلی پیر شدم دیگه

خیلیییییییییییییی....

اصلا هفته ی خوبی نبود

اصلا.....

این هفته همه خوشحال بودن که تعطیلن و ما ... 8 رو پشتِ سرهم سرکار بودیم

دیگه حالم از در و دیوارِ شرکت به هم میخورد

باورم نمیشه اینهمه دووم آوردم....



شماها که نظر نذاشتین

اصلا منو دوست ندارید

دارم فکر میکنم هیچ لذتی از زندگیم نمیبرم

میرم سرکار برمیگردم

همین ......

نه تفریحی نه مسافرتی نه جمع دوستانه ای هیــــــــــــــــــــــــــــچ


مملکت 20 روز تعطیل بودن منِ بیچاره به زور 7 روز

نه تعطیل رسمی نه 5 شنبه جمعه

من دارم دق میکنم


نظرات 3 + ارسال نظر
امین اتاقک شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ب.ظ http://otaghak.blogsky.com

ای بابا انقدر ناامید نباش

ایشالا یه کار بهتر پیدا میکنی از این وضع خلاص میشی

امیدواری؟! کو؟ کجاس؟
امیدوارم پیدا شه
هرروز بدتر از دیروزه
دیگه این چند روزه غیر قابلِ تحمل شده

محبوبه دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:49 ب.ظ http://mzm70.blogsky.com

وای عزیزم منم مثل تو هستم من که تو این ماه هیچ روز تعطیل نداشتم و فقط 4 روز تعطیل بودم بعدش صب یه جا میرفتم و بعدازظهر هم یه جا تا ساعت 12 شب هم سرکار هستم زندگی واقعا سخت شده و جالب اینجاس که حقوقی هم که میگیرم بالا نیست

فکر کردی حقوقِ من بالاس؟

فاطمه شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:36 ب.ظ http://manism.blogsky.com/

منم داره 24 سالم میشه حسه بدی دارم ... وقتی نزدیک تولدم میشه بیشتر ناراحت میشم تا خوشحال ... فکر کنم همه اینجورن!

همین که یهو میبینم اطرافیان یادشونه تولدم
حالمو باز یه ذره بهتر میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد